نقشه خبیثانه رژیم اشغالگر برای اطمینان از کشته شدن مجروحان غزه

چهارشنبه 10 آبان 1402 - 22:26

خبرنگار شبکه العالم از طرح خبیثانه رژیم صهیونیستی برای اطمینان از کشته شدن مجروحان حملات خود به مناطق مسکونی در نوار غزه خبر داد.

العالم _ فلسطین

خبرنگار شبکه العالم در غزه گفت: رژیم اشغالگر با هدف اطمینان از کشته شدن فلسطینیان مجروح شده و نرسیدن آنان به بیمارستان ها، طرحی خبیثانه در نظر گرفته است.

خبرنگار العالم افزود: هرچند وزارت بهداشت فلسطین تعداد شهدای بمباران های رژیم صهیونیستی را اعلام می کند، اما این تعداد رو به افزایش است زیرا بیش از سه هزار و 200 فلسطینی زیر آوارند که اگر در بمباران ها مجروح شده باشند، جزو شهدا خواهند بود.

وی تاکید کرد: خودروهای غیرنظامی قادر به نجات افراد مفقود زیر آوارها نیستند و دلیل آن این است که اسرائیل آنها را به طور مستقیم هدف قرار می دهد تا به مجروحان نرسند و در همین حال با بمباران راه ها مانع رسیدن آمبولانس‌ها به مجروحان می شود.

همین مسئله باعث شده است خدمه آمبولانس اغلب مجبور شوند از خودروها پیاده شوند و برای رسیدن به مصدومان با پای پیاده از جاده ها عبور کنند.

خبرنگار العالم تاکید کرد که اشغالگران عمدا نیروهای امدادی را هدف قرار می دهند و شمار زیادی از نیروهای بخش بهداشت فلسطین را به شهادت رسانده اند.

پربیننده ترین خبرها