تداوم جنگ زمینی در چند محور از نوار غزه/ رژیم صهیونیستی بدنبال جدا کردن شمال نوار غزه است

تداوم جنگ زمینی در چند محور از نوار غزه/ رژیم صهیونیستی بدنبال جدا کردن شمال نوار غزه است
پنج‌شنبه 11 آبان 1402 - 02:27

برخی منابع صهیونیستی بامداد پنجشنبه گزارش دادند که نظامیان اشغالگر کمتر از نیم مایل یا ۸۰۰ متر با تقسیم نوار غزه به دو نیمه فاصله دارند تا شمال نوار غزه را از ناحیه جنوبی جدا کنند.

العالم-فلسطین اشغالی

رسانه‌های فلسطینی گزارش کردند که درگیری زمینی در محورهای شرق حی الزیتون، شرق خان یونس، شمال غرب نوار غزه و اطراف شهرک نتساریم (جنوب غرب شهر غزه) به شدت ادامه دارد.

برخی منابع صهیونیستی نیز گزارش دادند که نظامیان اشغالگر کمتر از نیم مایل یا ۸۰۰ متر با تقسیم نوار غزه به دو نیمه فاصله دارند تا شمال نوار غزه را از ناحیه جنوبی جدا کنند.

پیش از این منابع رسانه‌ای صهیونیستی گزارش دادند که تعداد تلفات ارتش این رژیم در حمله زمینی به نوار غزه طی بیست‌وچهار ساعت گذشته به ۱۸ نفر رسیده است.

همزمان «گردان‌های القسام»، شاخه نظامی جنبش مقاومت حماس، اعلام کرد که به همراه نیروهای «سرایا السلام» (شاخه نظامی جهاد اسلامی) حمله گسترده‌ای علیه نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال غرب و جنوب غزه انجام داده‌اند.

به گفته منابع فلسطینی، درگیری‌های بسیار شدیدی میان نیروهای مقاومت با نظامیان اسرائیلی در محورهای مختلف جریان دارد و تعدادی از اشغالگران نیز در این حمله کشته و زخمی شده‌اند.

پربیننده ترین خبرها