جنایت جنگی صهیونیستها، اشک‌ تنیسور سرشناس عرب را درآورد + فیلم

پنج‌شنبه 11 آبان 1402 - 19:56

«انس جابر» تنیس باز تونسی پس از پیروزی بر رقیب خود در مسابقات قهرمانی کانکون از شدت جنایات رژیم صهیونیستی در نسل کشی ساکنان نوار غزه، متاثر شد و اشک ریخت.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، «انس جابر» تنیس باز تونسی پس از پیروزی بر رقیب خود از چک در مسابقات قهرمانی کانکون به خاطر کودکان غزه گریست و بخشی از جایزه خود را به کودکان فلسطین اهدا کرد.

این تنیسور تونسی پس از پایان مسابقه در حالی که در گفتگو با خبرنگار تاکید می‌کرد که شرایط در جهان به گونه ای است که نمی تواند از این پیروزی احساس شادی کند، ناگهان بغضش ترکید و نتوانست به صحبتهایش ادامه دهد.

خبرنگار در واکنش به این صحنه گفت: این لحظات (پیروزی در مسابقه) میتواند برای چند دقیقه ما را از اتفاقاتی که در جهان رخ میدهد، دور سازد و میتوانیم بر ورزش و خانواده و کسانی که ما را دوست دارند تمرکز کنیم و از مشکلات در جهان فاصله بگیریم. تو در این لحظه میتوانی ما را هم به عنوان هوادارانت از رویدادهای جهان دور سازی و ما به تمام کارهای تو در زمین تنیس ارج می نهیم.

انس جابر اما بار دیگر تاکید کرد که نمی تواند از این پیروزی احساس شادی کند.

وی گفت: دیدن مرگ روزانه کودکان و نوزادان بسیار دشوار است. این امر بسیار فاجعه بار است. من تصمیم گرفتم بخشی از جایزه مالی خود را برای کمک به فلسطینی ها اهدا کنم. من نمیتوانم از پیروزی در مسابقات احساس شادی کنم.

این تنیس باز تونسی ادامه داد: ببخشید می بایست من در مورد تنیس صحبت کنم اما دیدن این ویدئوها (از غزه) بسیار ناامیدکننده است. این یک پیام سیاسی نیست بلکه یک پیام انسانی است. من فقط میخواهم صلح در جهان برقرار شود.

پربیننده ترین خبرها