گزارش العالم؛ چرا نتانیاهو برای بستن دهان وزیر خواستار حمله اتمی به غزه شتاب کرد؟

يکشنبه 14 آبان 1402 - 23:20

اظهارات وزیر میراث فرهنگی رژیم اسراییل که خواستار بمباران نوار غزه با بمب اتمی شده بود، رژیم اشغالگر را با دردسر مواجه کرده است.

العالم - فلسطین

بنابر گزارش خبرنگار شبکه العالم در رام الله، اظهارات عمیخای الیاهو وزیر میراث فرهنگی رژیم اسراییل که خواستار بمباران نوار غزه با بمب اتمی و لزوم محو آن از روی زمین و ایجاد شهرک های اسرائیلی به جای آن شده است، سران این رژیم را در نزد افکار عمومی جهان با مخمصه مواجه کرده است.

بنابر این گزارش، هر چند که اظهارات نسنجیده این وزیر صهیونیست بیانگر ذات حقیقی و نیات درونی صهیونیست های جنایتکار است،‌ اما این اولین باری است که یک مقام اسرائیلی دیدگاه افراطی خود را به صراحت بیان می کند و صهیونیست ها را در برابر رسانه های جهان قرار می دهد، بنابر این بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در اولین واکنش خود این وزیر صهیونیست را از حضور در جلسات کابینه اسرائیل منع و اخراج کرد.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد نتانیاهو درباره اظهارات الیاهو و اطرافیانش اظهار نظر کرد و گفت پیشنهاد آنها غیرمنطقی است، زیرا او به خوبی می داند که چنین اظهاراتی به بسیاری از موارد از جمله اعتراف این رژیم به داشتن سلاح اتمی منجرمی شود.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد، عملکرد نتانیاهو در مدیریت درگیری با گروه های مقاومت در غزه، وی را بیشتر به ورطه هلاکت می اندازد و شاهد آن نیز ادامه تظاهرات در خیابان های اسرائیل علیه نتانیاهو و علیه اظهارات اعضای کابینه و حتی ادامه جنگ است.

خبرنگارالعالم با استناد به مطلب منتشر شده در یک روزنامه آمریکایی که روزنامه اسرائیلی معاریو آن را منتشر کرده، گفت: نتانیاهو از زمان حمله زمینی به غزه که آمریکا با آن مخالف بود، تاکنون به هیچ هدف استراتژیک واقعی نرسیده ، بلکه برعکس او در حال ورود به باتلاقی بزرگتر از انتظار خود است.

بنابر این گزارش، افکار عمومی در رژیم اسراییل درباره نتیجه ادامه جنگی می پرسند که به اهداف خود نرسیده و بر وجهه این رژیم در همه دنیا تاثیر گذاشته است، شاهد این مدعا نیز تظاهرات در کشورهای مختلف جهان و به ویژه تظاهرات گسترده ای است که در واشنگتن برگزار شد و بزرگترین تظاهرات تاریخ آمریکا علیه رژیم اسرائیل به حساب می آید.

پربیننده ترین خبرها