نسل‌کشی در غزه؛ وقتی هر 4 دقیقه 1 فلسطینی به شهادت می‌رسد!

نسل‌کشی در غزه؛ وقتی هر 4 دقیقه 1 فلسطینی به شهادت می‌رسد!
دوشنبه 15 آبان 1402 - 19:30

طبق داده های وزارت بهداشت غزه، بر اثر حملات جنایتکارانه مستمر رژیم صهیونیستی علیه مردم باریکه غزه، هر 4 دقیقه 1 فلسطینی به شهادت می رسد.

العالم - فلسطین اشغالی

اشرف قدره سخنگوی وزارت بهداشت غزه در یک نشست مطبوعاتی گفت: در بمباران مرکز مبارزه با سرطان 4 آواره به شهادت رسیده و بیش از 70 نفر زخمی شدند.

وی افزود: این رژیم جنگی شنیع علیه بیمارستانها و آمبولانسهای غزه به راه اندخته است، دشمن در ساعتهای اخیر 19 جنایت علیه غزه مرتکب شده که در جریان آن 252 فلسطینی به شهادت رسیدند.

داده های وزارت بهداشت غزه همچنین حاکی از آن است که هر یک ساعت، 6 کودک و 4 زن از شهروندان باریکه غزه به شهادت می رسند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: سامانه بهداشتی غزه کاملا از خدمات دهی ناتوان شده است، از تمام طرفهای ذی ربط می خواهیم گذرگاههای امن انسانی برای ارسال کمک به غزه ایجاد کنند.

وی ادامه داد: بمباران نانوایی های غزه باعث ایجاد بحران عظیم در تامین غذای اهالی غزه شده است، سکوت جامعه جهانی، چراغ سبزی به دشمن صهیونیستی برای استمرار جنایاتش به شمار می آید.

اشرف قدره خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی همچنان به دروغ‌گویی‌های خود درباره گذرگاه‌های امن برای آوارگان و تیم‌های پزشکی ادامه می دهد. گذرگاه‌های امنی که رژیم اشغالگر از آنها سخن می‌گوید، در واقع گذرگاه‌های مرگ هستند.

پربیننده ترین خبرها