گزارش العالم؛

تظاهرات مقابل سفارت ترکیه در تهران برای توقف ارسال نفت به تل‌آویو + فیلم

پنج‌شنبه 18 آبان 1402 - 19:57

شماری از جوانان و دانشجویان امروز پنجشنبه با تجمع در برابر سفارت ترکیه در تهران، خواهان توقف ارسال نفت جمهوری آذربایجان از طریق ترکیه به سرزمین‌های اشغالی شدند.

العالم - ایران

شرکت کنندگان در این تجمع برای همبستگی با ملت فلسطین، خواهان تحریم نفتی رژیم صهیونیستی و توقف صادرات مواد غذایی به این رژیم و توقف ارسال نفت به سرزمین های اشغالی شدند.

یکی از شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان تجمع مقابل سفارت ترکیه درباره پیام‌های آن به خبرنگار العالم گفت: پیامبر اکرم (ص) می فرماید: «هر کسی که صبح کند و اهتمامی به امور مسلمانان نداشته باشد، مسلمان نیست». می خواهم به شما بگویم که این شب ها که مردم در آن راحت می خوابند، شبی نیست که برای برادران فلسطینی ما در غزه راحت باشد و زیر بمباران و کشتارهایی که رژیم صهیونیستی مرتکب می شود، نمی خوابند.

وی افزود: بیش از دو میلیون فلسطینی در غزه گروگان این رژیم اشغالگر هستند و امروز به اینجا آمده ایم تا همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی و سید حسن نصرالله فرمودند، از همه کشورهای اسلامی بخواهیم که هرگونه روابط خود با رژیم صهیونیستی را قطع کنند زیرا می بینیم که نفت و سوخت زیادی از طریق ترکیه به سرزمین های اشغالی می رود.

پربیننده ترین خبرها