مقاومت با اسرا چگونه برخورد می‌کند؟! اسیر زن اسرائیلی می‌گوید

پنج‌شنبه 18 آبان 1402 - 22:15

جهاد اسلامی ویدئویی از حنا کتسیر اسیر زن اسرائیلی منتشر کرد که در آن نتانیاهو را آماج حملات خود قرار می‌دهد و از برخورد محترمانه نیروهای جهاد اسلامی با اسرای اسرائیلی قدردانی می‌کند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

این اسیر اسرائیلی گفت: "من حنا کتسیر از کیبوتس نیرعوز هستم. دلتنگ خانه ام و فرزندانم و همسرم و تمام خانواده ام هستم. همه شما را دوست دارم و امیدوارم که هفته آینده بتوانم شما را ببینم. اعتقاد من این است که بی‌بی نتانیاهو مسئول این بی نظمی و تمام اتفاقات بدی است که برای ما افتاده است. او مردم را هدف گرفت و اقدام به شکنجه آنها کرد. او عامل قتل کودکان است و دست به اشتباهات فاحشی زد و به جامعه ما و به یک جامعه دیگری نیز آسیب زد".

وی افزود: اعتقاد من این است که نتانیاهو مسئول اصلی این مشکل است و زمان آن فرا رسیده است که نتانیاهو کابینه را ترک کند و در خانه بنشیند.

این زن اسیر اسرائیلی گفت: نیروهای جهاد اسلامی تمام تلاش خود را برای حفظ جان ما بکار گرفتند. تا ما در سلامت باشیم. آنها بسیار محترمانه با ما برخورد کردند. از لحاظ بهداشت و غذا و محل خواب همه چیز خوب بود. بسیار خوب با ما برخورد کردند.

وی گفت: از کابینه اسرائیل می خواهم به یک توافق روشنی دست یابد تا هرچه سریعتر به خانواده‌های خود بازگردیم.

ابوحمزه سخنگوی گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی لحظاتی پیش اعلام کرد که آماده آزادسازی حنا کتسیر و یاغیل یعقوب به دلایل انساندوستانه هستیم.

پربیننده ترین خبرها