پویش تحریم محصولات حامیان رژیم صهیونیستی در تونس + ویدئو

جمعه 19 آبان 1402 - 18:23

پویش تحریم محصولات، کالاها و شرکت‌های حامی رژیم صهیونیستی، از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در غزه با استقبالی پرشور مواجه شده است ، به گونه ای که جوانان تونسی در هماهنگی با « پویش تحریم رژیم صهیونیستی» با فعالیت های میدانی در شبکه های اجتماعی برای تشویق مردم تونس به تحریم اقتصادی دائمی رژیم صهیونیستی فعالیت می کنند.

العالم تونس

در حالی که تصویب قانون جرم انگاری عادی سازی با رژیم صهیونیستی متوقف شده، پویش تحریم اقتصادی، شاهد پیشرفت های چشمگیری در تونس بوده است .

جواهر شنه، یکی از فعالان پویش تحریم محصولات حامی رژیم صهیونیستی و همکارانش با درپیش گرفتن روش ارتباط مستقیم با شهروندان در داخل یکی از اماکن تجاری پایتخت تونس،‌ درصدد هستند تا آن ها به تحریم کالاها و محصولات کشورهای حامی این رژیم تشویق کنند.

وی که یکی از اعضای پویش تحریم کالاها و محصولات حامی رژیم صهیونیستی است، به خبرنگار العالم گفت: ما به محل رفتیم تا به مردم بگوییم که کالاهای اسرائیلی را تحریم کنند، تقریباً 99 درصد از مردم این کالاها را تحریم کردند. انشاءالله تحریم ادامه خواهد داشت و مرحله ای و دوره ای نخواهد بود و هر تولید کننده ای که بودجه رژیم صهیونیستی برای بمباران مردم فلسطین و اشغال فلسطین را تامین می کند، باید تحریم شود.»

مردم تونس از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی تصاویر و اطلاعات پویش تحریم را به شکلی گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند که این اقدام به کاهش آشکار فعالیت‌های تجاری در فضاهای حامی رژیم اشغالگر منجر و باعث شده که فروشندگان این کالاها ، اجناس خود را با تخفیف های بسیار بالایی درمعرض فروش بگذارند.

زبیر الدالی، یک کارشناس اقتصادی به خبرنگار العالم گفت: تحریم کالاهای اسرائیلی ضررهای بسیار زیادی را به رژیم صهیونیستی و حامیان آن وارد می کند، زیرا این شرکت ها از طریق فروش سود می برند و به کشورهای خود که تامین مالی رژیم صهیونیستی را برعهده دارند، مالیات می پردازند.

انتظار می‌رود که پویش تحریم طولانی‌مدت باشد تا به نتایج مد نظر برسد.

پربیننده ترین خبرها