اسامه حمدان : تلفات اشغالگران چند برابر رقم اعلام شده است

اسامه حمدان : تلفات اشغالگران چند برابر رقم اعلام شده است
جمعه 19 آبان 1402 - 21:10

یک مقام ارشد جنبش حماس با تاکید بر اینکه شمار  کشته های ارتش رژیم اسرائیل در درگیری های باریکه غزه دو برابر رقمی است که اشغالگران اعلام کرده‌اند، از شرکت‌کنندگان در نشست سران کشورهای عربی که قرار است فردا (شنبه) در ریاض برگزار شود، خواست تا هرگونه مداخله خارجی در امور فلسطین را رد کنند.

العالم - فلسطين

اسامه حمدان عصر امروز در بیانیه‌ای با بیان اینکه تلاش‌ها و تماس‌هایی با قطر و مصر برای دستیابی به آتش‌بس به دلایل بشردوستانه وجود دارد، خاطرنشان کرد: اشغالگران اسرائیلی زیر چتر حمایتی آمریکا، آشکارا آتش‌بس را رد می‌کنند.

وی افزود : ما خواستار تشدید مقاومت در برابر دشمن جنایتکار هستیم که فقط زبان زور را می فهمد، رزمندگان قسام همچنان در بحبوحه مقابله با اشغالگران هستند و روحیه آنها در میادین نبرد بالاست.

حمدان ادامه داد: ما با اطمینان کامل تأکید می کنیم که شمار کشته های ارتش اسرائیل چند برابر آن چیزی است که اعلام می شود و اسرائیلی ها با وقاحت اعتراف می کنند که گفتن حقیقت به نفع حماس است، بنابراین دروغ می گویند.

وی تاکید کرد: تلاش دولت آمریکا برای تحمیل قیمومیت بر مردم فلسطین مردود است، و مردم فلسطین در مسیر آزادی و دستیابی به حقوق کامل و بدون نقص خود حرکت می کنند.

این مقام ارشد حماس از شرکت کنندگان در اجلاس سران کشورهای عربی خواست تا تصمیمات قاطعی را فراتر از مرحله محکوم کردن اتخاذ کرده و هرگونه مداخله خارجی در امور فلسطین را را رد کنند.

وی با بیان اینکه کشورهای عربی و اسلامی دارای اهرم هایی برای مقابله با فشارهای آمریکا هستند ، افزود: ما به جهاد خود ادامه می دهیم و بر قدردانی خود از مردم کشورهای عرب و اسلامی برای همبستگی با غزه تاکید می کنیم و از آن ها می خواهیم که تظاهرات و فشارها را افزایش دهند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها