اصابت موشک به شمال فلسطین اشغالی؛ دستکم ۶ صهیونیست زخمی شدند + فیلم

يکشنبه 21 آبان 1402 - 17:18

منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز (یکشنبه) از حمله موشکی به منطقه‌ای در شمال فلسطین اشغالی و مجروح شدن شش صهیونیست در نتیجه این حمله از خاک لبنان خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کردند که دست‌کم شش شهرک نشین صهیونیستی درپی شلیک موشک هدایت شونده ضد زره از خاک لبنان مجروح شدند.

خبرنگار المیادین در این باره اعلام کرد که درپی اصابت موشک به پادگان «دوفیف» ارتش رژیم صهیونیستی در مجاورت شهرک «رمیش» در شمال فلسطین اشغالی دود غلیظی در آسمان منطقه شکل گرفت.

در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که در این حمله صهیونیست های غیرنظامی زخمی شده اند، خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که خودروی هدف قرار گرفته نظامی و متعلق به نیروهای اشغالگر است و آنطور که اشغالگران ادعا می کنند، غیرنظامی نیست.

رسانه‌های صهیونیستی در این باره اعلام کردند که یک موشک هدایت شونده از منطقه «یفتاح» به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد.

در همین راستا، شبکه المیادین گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک «یارون» و چند شهرک دیگر در جنوب لبنان را بمباران کرد.

برپایه این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی همچنین حومه دو روستای «یارین» و «میس الجبل» در جنوب لبنان را با گلوله های حاوی فسفر گلوله باران کرد.

منابع رژیم صهیونیستی همچنین گزارش دادند که یک موشک کورنیت ظهر امروز به سمت شهرک صهیونیست نشین "زرعیت" شلیک شد که در جریان آن یک صهیونیست زخمی شده اند.

ظهر امروز منطقه دوفیف در شمال فلسطین اشغالی نیز شاهد اصابت یک موشک هدایت شونده بود که در جریان آن دستکم شش صهیونیست زخمی شدند.

مقاومت اسلامی لبنان نیز اعلام کرد: مجاهدین ما یک یگان لجستیک ارتش اشغالگر را که در صدد نصب دکل های مخابرات و دستگاههای شنود در «دوفیف» بودند، هدف قرار دادند.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان طی روزهای اخیر و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این شهر، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز طی روزهای گذشته مناطق مرزی لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های مرزی لبنان خارج شده‌اند.

پربیننده ترین خبرها