گزارش العالم از شب پرتنش در مرز لبنان و فلسطین اشغالی+ویدیو

دوشنبه 22 آبان 1402 - 12:26

خبرنگار العالم گزارش گزارش داد که از اواسط بعدازظهر دیروز تا ساعات اولیه امروز (دوشنبه)، تنش‌ها از هر دو طرف در لبنان تشدید شد و حملات مقاومت در پاسخ به تجاوزگری رژیم صهیونیستی به مناطق لبنانی هم مرز با نوار اشغالی افزایش یافت.

العالم - فلسطین اشغالی

حسین عزالدین خبرنگار شبکه خبری العالم در لبنان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بمب‌های آتش‌زا و فسفری به چند نقطه در شهرک‌های یارون و بلیدا در لبنان پرتاب کرده است، خاطرنشان کرد: برخی اطلاعات حاکی از اصابت بیش از 250 خمپاره و انجام عملیات هایی در شهرک یارون و اطراف آن است.

بنابر این گزارش، مقاومت لبنان نیز به دنبال حملات رژیم صهیونیستی، با هدف قرار دادن پایگاه دوویو این رژیم، خسارات شدیدی به اشغالگران و صفوف آنها وارد کرد.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد، از عصر دیروز تا سحرگاه امروز (دوشنبه) رژیم صهیونیستی حملاتی به برخی مناطق باز انجام داده که نشان می دهد بیشترین حملات از دیروز تا ساعات اولیه شب در بخش شرقی بوده است.

این گزارش می افزاید: رژیم صهیونیستی با حمله به مناطق مسکونی بخش شرقی لبنان قوانین درگیری را زیر پا گذاشته است، این رژیم به شلیک گلوله‌ به اطراف وادی حجیر، سلوکی و حملاتی در مسیر رودخانه الخردلی و مناطق دمشقیه و محمودیه واقع در ضلع غربی شهر مرج عیون مبادرت کرده است.

پربیننده ترین خبرها