تخریب کامل 12 منزل روی سر اهالی اردوگاه جبالیا در حمله جنگنده های صهیونیستی + ویدئو

سه شنبه 23 آبان 1402 - 12:33

طبق آمارهای اولیه شب گذشته ، در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به منطقه باشگاه خدمات جبالیا در شمال غزه، بیش از 30 فلسطینی به شهادت رسیدند و 12 منزل آنان به طور کامل تخریب شد.

العالم - فلسطین اشغالی

تلوزیون دولتی فلسطین اعلام کرد : در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به منطقه باشگاه خدمات جبالیا در شمال غزه، ده ها شهید از زیر آوار بیرون کشیده شده و 12 باب منزل مسکونی به طور کامل ویران شده اند.

تلوزیون دولتی فلسطین در کانال تلگرامی خود عکس هایی را از شهدا و مجروحان حمله رژیم صهیونیستی به این منطقه مسکونی منتشر کرد.

به گفته منابع محلی ، در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به منزل خانواده السوارکه واقع در کنار مدرسه الفاخوره در مرکز جبالیا، 6 شهروند به شهادت رسیدند.

این منابع از انتقال اجساد شهدا و مجروحان به بیمارستان اندونزی در بیت لاهیا در شمال غزه خبر دادند.

دفتر اطلاع رسامی دولتی در غزه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که 11 هزار 240 فلسطینی از ابتدای شروع جنگ در هفتم اکتبر تا الان به شهادت رسیده اند که 4630 نفر از آنها، کودک و 3130 نفر زن هستند. 29 هزار نفر دیگر هم مجروح شده اند.

وزارت بهداشت در غزه هم اعلام کرد که خیابان های شمال غزه پر از جنازه شده اند و آمار دقیقی از تعداد آنها در دست نیست زیرا ارتش رژیم اشغالگر هر آمبولانس یا امدادگری را که قصد نزدیک شدن به آن منطقه را داشته باشند، هدف قرار می دهند.

در این بیانیه همچنین تصریح شده است که آمار شهدای کادر پزشکی اعم از پزشک و پرستار و امدادگر به 198 نفر رسیده است. 21 نفر از افراد دفاع مدنی و 51 خبرنگار هم به شهادت رسیده اند.

پربیننده ترین خبرها