گزارش العالم از آنچه بر سر اسیران فلسطینی می رود + فیلم

پنج‌شنبه 25 آبان 1402 - 14:42

یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرها و اردوگاه های کرانه باختری فلسطین برای کشتار و به اسارت بردن و جنگ وحشیانه و کینه توزانه سران امنیتی و زندانبانان این رژیم علیه اسرای فلسطینی در زندان های اشغالگران ادامه دارد.

العالم - فلسطین

خبرنگار شبکه خبری العالم در کرانه باختری گزارش داد: باشگاه اسیران فلسطینی در جدیدترین گزارش خود از شرایط سخت و دشوار اسیران فلسطینی در زندان های اشغالگران در سایه سیاست مجازات دسته جمعی و انتقام جویی آنها علیه اسیران فلسطینی سخن گفته است.

وی افزود: اسیران فلسطینی با جنگی روبرو هستند که به خاطر سیاست سانسور خبری رژیم صهیونیستی کسی جزئیات چندانی درباره آن در اختیار ندارد و فقط انتشار برخی از تصاویر ویدئویی آن هم از سوی اداره زندان های ارتش رژیم صهیونیستی یا رسانه های این رژیم، بخش بسیار اندکی از شرایط بسیار سختی را که بر اسیران فلسطینی می رود، نشان می دهد.

بنابر گزارش خبرنگار العالم، درخواست هایی برای مداخله کمیته بین المللی صلیب سرخ و کسب اطلاعات درباره وضعیت این اسیران بویژه از جانب خانواده های آنها وجود دارد، زیرا این خانواده ها و وکلای آنها جز به سختی نمی توانند با بستگان و موکل های اسیر خود در زندان ها ملاقات کنند.

بنابر این گزارش، اسیران فلسطینی در شرایط غیرانسانی قرار دارند؛ به گونه ای که فقط یک وعده غذایی نامناسب دریافت می کنند وعلاوه بر آن، از آب آشامیدنی سالم و درمان محروم هستند.

پربیننده ترین خبرها