بازیگر آمریکایی: حتما نباید فلسطینی باشی تا در کنار مردم فلسطین بایستی!

پنج‌شنبه 25 آبان 1402 - 21:56

بازیگر سرشناس آمریکایی و برنده جایزه اسکار، در یک راهپیمایی حامی فلسطین در پارک برایانت نیویورک، بیانیه ای قدرتمند در حمایت از آتش بس در غزه ارائه کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

سوزان ساراندون (77 ساله) بازیگر آمریکایی به تجمع صدها نفری برای حمایت از فلسطینی‌ها در پارک برایانت نیویورک پیوست و در آنجا درباره مصیبت مردم فلسطین صحبت کرد و خواستار پایان دادن به تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه شد.

وی با اشاره به مرگ غم انگیز حدود 5 هزار کودک در غزه، آن را به عنوان جنایات جنگی محکوم کرد. ساراندون خطاب به تظاهرات‌کنندگان توضیح داد که بسیاری از مردم زمینه وقوع حمله 7 اکتبر را درک نمی‌کنند.

این بازیگر آمریکایی در سخنان خود گفت: لازم نیست فلسطینی باشی تا در کنار مردم فلسطین بایستی و یا درک کنی که کشتار 5 هزار کودک غیرقابل قبول و جنایت جنگی است.

از سوی دیگر، روزنامه عبری «اسرائیل الیوم» پس از اعلام موضع سوزان ساراندون در حمایت از مردم غزه و فلسطین، این بازیگر آمریکایی را آماج حملات خود قرار داد.

پیش از این نیز تصاویری از سوزان ساراندون منتشر شده که چفیه انداخته و می گوید که من از فلسطین حمایت می کنم.وی همچنین تصاویر و ویدئوهایی در حمایت از غزه و فلسطین در حساب رسمی خود در شبکه های اجتماعی منتشر می کند.

پربیننده ترین خبرها