رئیس بیمارستان الشفا: اجساد را در داخل بیمارستان دفن می‌کنیم

رئیس بیمارستان الشفا: اجساد را در داخل بیمارستان دفن می‌کنیم
جمعه 26 آبان 1402 - 19:52

رئیس بیمارستان الشفا گفت: در معرض نسل کشی قرار داریم. در هر دقیقه تعدادی شهید می شوند.به دفن اجساد در قبرستانی که داخل بیمارستان حفر کردیم، ادامه می دهیم.

العالم - فلسطین اشغالی

رئیس بیمارستان الشفا گفت: «هر روزی که سپری می شود تهدیدی برای زندگی نوزادان نارس است. ما در حد توان هر کاری می کنیم تا نوزادان نارس را زنده نگه داریم.

وی افزود: اشغالگران به درخواست ما برای تامین سوخت و خروج مجروحان بی توجهی کردند. شرم آور است که مجروحان بدون یافتن جایی برای معالجه جان خود را از دست بدهند.

وی گفت: بیمارستان به یک زندان بزرگ تبدیل شده است که در آن مردم در معرض نسل کشی قرار می گیرند.ما یک داروخانه بزرگ داریم و نظامیان اشغالگر مانع ورود ما به آن می شوند وضعیت بیماران به دلیل ناتوانی در تهیه دارو لحظه به لحظه بدتر می شود. به دلیل ناتوانی ما در نجات بیماران، مرگ و میر روزانه در حال افزایش است مرگ این بیماران در مقابل چشمان جهانیان، جنایت جنگی است.

رئیس بخش سوختگی بیمارستان الشفاء نیز اظهار داشت: آب و برق ساختمانهای اصلی بیمارستان قطع شده است، غذا فقط برای 40 درصد از اشخاصی که در بیمارستان هستند، کافی است، امنیت وجود ندارد و به خاطر نبود برق نمی توان عمل جراحی انجام داد، کودکان به خاطر نبود آب آشامیدنی سالم از التهاب شدید معده رنج می برند.

وی افزود: نیروهای رژیم صهیونیستی در بیمارستان مستقر شده اند و تانکهای دشمن هنوز در اطراف آن هستند، تک تیراندازهای صهیونیست در اطراف بیمارستان استقرار یافته اند، دشمن صهیونیستی تعدادی از اجساد را از بیمارستان سرقت کرده است، اکثر بیماران بستری در بخش سی سی یو که نیازمند تنفس مصنوعی بودند، به خاطر نبود اکسیژن و سوخت به شهادت رسیدند. نوزادان نارس باقیمانده در بیمارستان در چنین شرایطی نمی توانند زیاد دوام بیاورند.

پربیننده ترین خبرها