گزارش العالم از راهپیمایی حمایت فلسطینیان غزه در تهران+فیلم

شنبه 27 آبان 1402 - 18:05

با ادامه جنایات صهیونیست ها علیه ساکنان غزه و سکوت مجامع بین المللی، مردم ایران بار دیگر حمایت خود را از فلسطین و ساکنان مظلوم باریکه ی غزه بویژه کودکان و زنان اعلام کردند.

العالم-فلسطین

خبرنگار شبکه خبری العالم با حضور در میدان انقلاب تهران از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ضد صهیونیستی خبر داد و خاطرنشان کرد: ایرانی ها با حضور در این راهپیمایی بار دیگر حمایت خود را از ساکنان غزه بویژه کودکان و زنانی که هر روز در معرض حمله جنگنده های صهیونیستی هستند، اعلام کردند.

بنابر گزارش خبرنگار العالم، شرکت کنندگان در این راهپیمایی گسترده ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست ها از جامعه ی بین الملل خواستند برای ورود کمک های بشردوستانه به غزه و بازگشایی گذرگاه ها و پایان دادن به تجاوزگری صهیونیست ها اقدام کند.

یکی از زنان ایرانی شرکت کننده در این تظاهرات به خبرنگار العالم گفت: به اینجا آمده ایم تا حمایت خود را از ملت بی گناه فلسطین اعلام و با آنها ابراز همدری کنیم و از مجامع بین المللی بخواهیم که سکوت خود را بشکنند و به داد مردم غزه برسند.

این شهروند ایرانی افزود: از همین تریبون به نتانیاهو می گوییم تو که از هولوکاستی که ممکن اصلا صحت نداشته باشد سخن به میان می آوری پس چه توجیهی برای هولوکاست غزه می توانی به جهانیان ارائه کنی. هولوکاستی که تو خود عامل آن هستی هزاران فلسطینی را تاکنون به کام مرگ برده است؛ چگونه این امر را توجیه می کنی؟

براساس این گزارش یکی دیگر از شهروندان تهرانی درخصوص پیام این راهپیمایی گفت: قلب های ما برای مردم فلسطین آکنده از درد و اندوه است.

یک زن تهرانی دیگر هم که همراه کودک خود در این راهپیمایی شرکت کرده بود، گفت: به اینجا آمده ایم تا از ملت فلسطین بویژه زنان و کودکانی که شرایط دشواری را پشت سر می گذارند حمایت کنیم؛ ما از جامعه ی بین الملل می خواهیم به حمایت از مردم فلسطین بپردازد و تجاوزگری علیه آنها را متوقف سازد.

خاطرنشان می شود که امروز (شنبه) راهپیمایی مردمی گسترده ای در شهرهای مختلف ایران برای اعلام همبستگی با مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیست برگزار شد.

پربیننده ترین خبرها