افتتاح بیمارستان امام خمینی شهریار رئیس جمهور

افتتاح بیمارستان امام خمینی شهریار رئیس جمهور
يکشنبه 28 آبان 1402 - 09:43

همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، آیت الله سید ابراهیم رئیسی به منظور افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) به شهرستان شهریار وارد شد.

العالم - ایران

همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به منظور افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) و سخنرانی در جمع مردمی به شهرستان شهریار وارد شد.

بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان شهریار طی 34 سال به علت اختلاف هیات مدیره و تیمی از خیران که برای ساخت آن آستین بالا زده بودند، نیمه کاره باقی مانده بود که با پیگیری دولت سیزدهم این مشکل رفع و با تامین اعتبار، روند تکمیل و آغاز جذب نیروی تخصص آن شدت گرفت تا پیشرفت فیزیکی 74 درصدی آن به 100 درصد و مرحله بهره برداری برسد.

با همین سیاست نیز دولت سیزدهم طی 2 سال گذشته موفق شده 15 هزار تخت بیمارستانی را به بهره برداری برساند که اغلب آنها مربوط به تکمیل پروژه های نیمه کاره بخش درمان و بیمارستان بوده است.

اردیبهشت 1401 رئیس جمهور در جریان سفر به شهرستان شهریار از مشکلات و موانع تکمیل و معطل مانده 30 ساله بیمارستان نیمه‌تمام امام خمینی (ره) شهریار مطلع شد و دستور تکمیل آن طی یک سال را داد، اکنون دولتمردان با کار جهادی به این وعده جامه عمل پوشاندند و این بیمارستان صبح فردا (28 آبان) با حضور آیت‌الله رئیسی افتتاح می‌شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها