فیلم لحظه توقیف و هدایت کشتی گلکسی لیدر اسرائیل به سواحل یمن

دوشنبه 29 آبان 1402 - 10:37

نیروهای مسلح یمن روز گذشته از توقیف یک فروند کشتی وابسته به رژيم صهیونیستی و هدایت آن به سواحل یمن خبر دادند که یحیی سریع سخنگوی رسمی نیروهای مسلح این کشور نیز ضمن تایید این خبر تاکید کرد که نیروهای یمنی کشتی اسرائیلی را در دریای سرخ توقیف و به سواحل این کشور هدایت کردند.

العالم-یمن

محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن توقیف کشتی «گلکسی لیدر» متعلق به شرکت تاجر اسرائیلی «رامی اونگر» را تاکید کرد.

عبدالسلام روز گذشته (یکشنبه) در توییتی خاطرنشان کرد: در مسیر همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و برای حمایت از مقاومت قهرمانانه فلسطین در نواز غزه تاکید می کنیم که توقیف کشتی اسرائیلی گامی عملی برای اثبات جدیت نیروهای یمنی برای ورود به نبرد دریایی با این رژیم به هر قیمتی است.

توقیفوی با اشاره به این که هرگونه تلاش برای جلوگیری از گسترش دامنه درگیری ها به توقف تجاوزگری رژيم اسرائیل بستگی دارد، تاکید کرد که عملیات توقیف کشتی اسرائیلی شروع کار است؛ جهان باید بداند که جنایات رژیم اسرائیل در غزه تمام مرزها و قوانین را زیر پا گذاشته است.

سخنگوی انصارالله یمن خاطرنشان کرد که تکلیف هر انسان آزاده ای در جهان این است که هر‌آنچه در توان دارد برای پایان دادن به جنایت اسرائیل به کار گیرد.

شبکه12 تلویزیون رژیم اسرائیل نیز به نقل از یک مقام مسئول در این رژيم اعلام کرد که کشتی گلکسی لیدر در مالکیت شرکتی اسرائیلی است و 22 خدمه دارد.

نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل هم در نخستین واکنش خود به این موضوع تاکید کرد که حکومتش از جانب یمن متحمل ضربه سنگینی شده است.

پربیننده ترین خبرها