گزارش العالم از اردوگاه جنین، زیر آوار سرمای زمستان و بولدوزرهای اشغالگران+ویدیو

چهارشنبه 1 آذر 1402 - 11:09

سرمای زمستان و استقرار خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی بر اردوگاه جنین، که از زمان تاسیس در سال ۱۹۴۸ تحت اشغال بوده، سایه افکنده است.

العالم- فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم در اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری فلسطین گزارش داد: حتی سرمای زمستان که بر اردوگاه جنین سایه افکنده است، نتوانسته باوجود حملات وحشیانه و تخریب اردوگاه و ترفند های سیاسی اشغالگران برای نابود کردن مقاومت در این اردوگاه خلیلی بر عزم مقاومت ایجاد کند.

آوارگان فلسطنی دراین اردوگاه می‌گویند: سختی سرمای جانکاه زمستان در برابر حجم خونریزی که در نوار غزه و کرانه باختری جریان دارد، ناچیز است.

نظامیان رژیم اشغالگر از پیش ازعملیات طوفان الاقصی ( 15 مهر، 7 اکتبر 2023) تا کنون همواره با یورش های متعدد به اردوگاه جنین به تخریب و نابود کردن زیر ساخت‌های این اردوگاه با بولدوزرهای نظامی مبادرت کرده اند.

رژیم صهیونیستی از فلسطینیان می‌خواهد یا به شروط آن یعنی کنار گذاشتن مقاومت و نمادهای آن تن بدهند و یا تمام دارایی‌ها و سرزمین‌شان را نابود می‌کنند.

بنابر این گزارش، نظامیان اشغالگر اگر چه با یورش های متعدد به اردوگاه جنین زیرساخت‌های آن را نابود کرده اند ولی فلسطینیان ساکن آن می‌گویند که پایبندی‌شان به مقاومت، هر توطئه و دشواری را خنثی خواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها