بازداشت ۳۱۶۰ فلسطینی در کرانه باختری طی ۵۰ روز

بازداشت ۳۱۶۰ فلسطینی در کرانه باختری طی ۵۰ روز
شنبه 4 آذر 1402 - 16:20

منابع خبری اعلام کردند که از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» تاکنون ۳۱۶۰ فلسطینی در کرانه باختری بازداشت شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری شهاب، باشگاه اسیران فلسطینی اعلام کرد که نیروهای صهیونیستی از روز گذشته حداقل ۱۷ فلسطینی در کرانه باختری را بازداشت کردند و تعداد بازداشت‌شدگان در این منطقه از هفتم اکتبر و آغاز عملیات طوفان الاقصی، به ۳۱۶۰ نفر رسید.

منابع خبری صبح امروز از یورش نیروهای صهیونیستی به کرانه باختری خبر دادند. یورش امروز (شنبه) نظامیان رژیم صهیونیستی به روستای قباطیه در جنوب شهر جنین در کرانه باختری موجب درگیری جوانان این روستا با اشغالگران شد که در نتیجه آن دو جوان فلسطینی زخمی شدند.

مبارزان فلسطینی امروز همچنین یک ریزپرنده (کوادکوپتر) جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را بر فراز روستای قباطیه در جنوب شهر جنین در کرانه باختری سرنگون کردند.

رئیس بیمارستان الرازی شهر جنین اعلام کرد که در اثر یورش امروز نظامیان صهیونیست به روستای قباطیه، دکتر "شامخ کمال ابوالرب" (۲۵ ساله) فرزند سرپرست فرمانداری جنین شهید و برادرش محمد نیز مجروح شد.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی، در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) گذشته عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد. یک روز بعد رژیم صهیونیستی مطابق معمول با قتل عام غیرنظامیان و بمباران وحشیانه مناطق مسکونی غزه به عملیات رزمندگان مقاومت پاسخ داد و ادعا کرد که تا آزادی کامل اسرایش به عملیات در غزه ادامه خواهد داد. این رژیم در نهایت، دیروز (جمعه) شکست در عملیات خود برای آزادسازی اسرایش را پذیرفت و تسلیم مقاومت شد.

آتش‌بس چهار روزه بین رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت حماس در نوار غزه از ساعت ۷ صبح جمعه (به وقت محلی) آغاز شد.

پربیننده ترین خبرها