یک مقام نظامی آمریکایی اعتراف کرد:

قتل و عام فلسطینیان اردوگاه جبالیا با بمب های 900 کیلویی

قتل و عام فلسطینیان اردوگاه جبالیا با بمب های 900 کیلویی
دوشنبه 6 آذر 1402 - 12:46

جنگنده های رژیم اشغالگر صهیونیستی 9 آبان ماه به اردوگاه جبالیا حمله کردند که بر اثر آن 400 فلسطینی شهید و زخمی شدند، یک مقام نظامی آمریکایی اعلام کرده که ذر این حمله از دو بمب هر کدام به وزن 900 کیلوگرم استفاده شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

وزارت بهداشت غزه به دنبال این حمله اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی پس از بمباران یک محله مسکونی در مجاورت بیمارستان اندونزی در جبالیا، ، "قتل عام وحشتناکی" را مرتکب شد.

ارتش اشغالگر مدعی شد در حمله ای که به اردوگاه جبالیا انجام داده است، یک "رهبر ارشد" جنبش مقاومت اسلامی (حماس) را هدف قرارگرفته است.

حماس این ادعا را رد و اعلام کرد: سخنان رژیم تروریستی صهیونیستی درباره حضور یکی از رهبران حماس در جبالیا، دروغ و بی اساس است.

وزارت بهداشت غزه با اعلام این که براساس آمار اولیه بمباران اردوگاه جبالیا به شهادت و مجروح شدن 400 فلسطینی منجر شده است، تأکید کرد که این تعداد ممکن است به آمار قربانیان قتل و عام در بیمارستان المعمدانی نزدیک شود، زیرا منطقه ای که بمباران شد "پرجمعیت" بود.

حالا نیویورک تایمز به نقل از یک مقام نظامی آمریکایی نوشته که نهم آبان در حمله هوایی رژیم اشغالگر قدس به ارودگاه جبالیا از دو بمب هر کدام به وزن 900 کیلوگرم استفاده شده است.

این مقام آمریکایی گفته که 90 درصد بمب‌هایی که رژیم صهیونیستی برای بمباران غزه استفاده می‌کند، به وسیله ماهواره‌ها هدایت می‌شود و وزن برخی از آنها حدود یک تن است.

پربیننده ترین خبرها