سفر روسای موساد و سیا به قطر

سه شنبه 7 آذر 1402 - 19:27

خبرنگار شبکه خبری العالم در قدس گزارش داد: کابینه اشغالگران در معرض فشارهای داخلی و خارجی به ویژه از سوی آمریکا برای توقف جنگ و تسریع در توافق مبادله همه جانبه است و روسای موساد و سیا برای بحث در این زمینه راهی قطر شدند.

العالم فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم، کابینه اسرائیل دلیل فشارهای داخلی و تشدید اعتراضات در خیابان‌های رژیم آتش‌بس را پذیرفت به ویژه پس از آنکه 20 هزار شهرک نشین خانه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم و آیزاک هرتزوگ، رئیس رژیم را محاصره ویکی از وزرایش را اخراج کردند و خواستار آزادی فرزندانشان در نوار غزه شدند.

این موضوع فشار زیادی بر نتانیاهو و سطوح سیاسی و نظامی اسرائیلی برای آزادسازی گروگانهای غیرنظامی صهیونیست و سربازان ارتش صهیونیستی وارد کرد.

بنا براین گزارش، روسای موساد و سیا به قطر سفر کرده اند تا درباره توافق گسترده شامل آزادی سربازان اسیر ارتش اسرائیل نزد حماس در غزه است، آتش بس و حتی مبادله اسرا با مقامهای این کشور بحث کنند.

وی افزود: در این میان، هیئت کابینه صهیونیستی پس از ساعت‌ها بحث پیرامون سرنوشت آتش‌بس گفت حداکثر مدت تمدید آتش‌بس طبق تفاهم‌هایی که با میانجیگری قطر و مصر و با نظارت آمریکا تعیین شده، ۱۰ روز است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها