جهاد اسلامی: دشمن از تحقق اهدافش ناتوان است

جهاد اسلامی: دشمن از تحقق اهدافش ناتوان است
جمعه 10 آذر 1402 - 20:52

سخنگوی جهاد اسلامی گفت: ما درباره افسران و سربازان اسرائیلی اسیر نزد گروهان‌های قدس وارد مذاکره نشدیم و بهای آزادی آنها آتش‌بس و آزادی تمام اسرای فلسطینی از زندان های صهیونیستی است.

العالم – فلسطین

محمد حاج موسی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: نتانیاهو از سر استیصال تجاوز خود به نوار غزه را از سر گرفت اما در نهایت با شکست مواجه خواهد شد.

به گفته حاج موسی، دشمن به خاطر استواری مردم غزه و ایستادگی رزمندگان مقاومت در میدان از تحقق اهدافش ناتوان است و به همین دلیل اقدام به جنایت علیه کودکان و زنان غزه می کند.

وی تصریح کرد: هنگامی که دشمن ادعا می کرد که مقاومت را در غزه و شمال آن از بین برده است، رزمندگان گروهانهای قدس و گردانهای قسام در مرکز شهر غزه مشغول تحویل اسرا بودند.

سخنگوی جهاد اسلامی ادامه داد: در نبرد طوفان الاقصی، نیروهای رژیم صهیونیستی در غزه از هم پاشید و گنبد آهنین در برابر موشک‌های مقاومت فلج شد و دشمن دچار شکست اطلاعاتی بزرگی شد.

وی یادآور شد: برادران ما در لبنان، سوریه، عراق و یمن از مردم غزه حمایت می کنند که با خون پاک خود در برابر استکبار صهیونیستی ایستاده اند.

حاج موسی گفت: راهپیمایی های میلیونی برای حمایت از مردم فلسطین در یمن بی سابقه و عجیب نیست بلکه بیانگر حمایت آشکار از مردم غزه است که از عزت و آبروی ملت دفاع می کنند.

پربیننده ترین خبرها