گزارش العالم از تمرکز حملات رژیم اشغالگر بر خان یونس در غزه

شنبه 11 آذر 1402 - 16:18

رژیم اشغالگر در دومین روز از موج جدید حملات خود ، بیشترین عملیات نظامی را بر استان خان یونس در جنوب نوار غزه متمرکز کرده از سوی دیگر مقاومت نیز با شجاعت و صلابت به نبرد در خط مقدم ادامه می‌دهد.

العالم- فلسطین اشغالی

احمد سهمود خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه گزارش داد، ارتش اشغالگر بیشترین حملات نظامی خود را امروز (شنبه) در دومین روز از موج جدید حملات خود،‌ بر استان خان یونس متمرکز کرده و به ساکنان آن درباره تخلیه این منطقه هشدار داده است.

به دنبال این حملات، از صبح امروز ۳ مسجد این استان در جریان حملات هوایی کاملا تخریب شده‌اند.

بنابر گزارش خبرنگار العالم، رژیم صهیونیستی در دومین روز از موج جدید حملات خود به نوار غزه، با قایق‌های جنگی استان‌های خان یونس، الوسطی و ساحل استان رفح را هدف حملات شدید قرار داد.

خبرنگار العالم با تأکید بر حملات بی‌وقفه قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی به طول خط ساحلی، تصریح کرد که از آغاز تجاوزگری این رژیم، چنین حملاتی در نوع خود بی‌سابقه بوده است، جنگنده‌های دشمن خانه‌ها، مساجد و زمین‌های زراعی را هدف قرار می‌دهند و یک کمربند آتش سنگین ایجاد کرده اند به طوری‌که ده‌ها شهید و مجروح از زیر آوارها بیرون کشیده شده‌اند.

طبق این گزارش، ارتش اشغالگر بیشترین حملات نظامی خود را امروز بر استان خان یونس متمرکز کرده و به ساکنان آن درباره تخلیه این منطقه هشدار داده است. در همین راستا، از صبح امروز ۳ مسجد این استان در جریان حملات هوایی کاملا تخریب شده‌اند.

خبرنگار العالم در عین حال یادآور شد که همزمان با تشدید کورکورانه حملات ارتش اشغالگر، مقاومت فلسطین به نبرد در خط مقدم ادامه می‌دهد و هر از گاهی صدای انفجارهای مهیب شنیده می‌شود.

در همین راستا، سرایا القدس در بیانیه‌ای تأکید کرد که مبارزان آن وارد درگیری‌های شدیدی در محور الزیتون و غرب شهر غزه و منطقه شمال نوار غزه شده‌اند. گردان‌های القسام نیز از حملات موشکی به تل‌آویو و شهرهای غلاف غزه خبر داد.

پربیننده ترین خبرها