وحشیانه‌ترین بمباران اسرائیل از آغاز جنگ غزه + ویدیو

يکشنبه 12 آذر 1402 - 15:24

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی با تشدید حملات هوایی و زمینی  به نوار غزه، همچنان برج ها و منازل مسکونی را هدف قرار می‌دهند و تعداد بیشتری از مردم را به شهادت می رسانند؛ در همین حال، ساکنان خان یونس از شدیدترین بمباران اسرائیل از ابتدای جنگ تا کنون صحبت کرده اند.

العالم - فلسطین اشغالی

پس از ناکامی رژیم صهیونیستی از یافتن محل اسرای خود با وجود بمباران های خونین و تبدیل بخش شمالی نوارغزه به تلی از آوار، ، ماشین جنگی این رژیم به سمت مناطق جنوبی حرکت کرد.به ویژه شهر خان یونس که طی چند هفته گذشته و پس از فرار صدها هزار نفر از ساکنان شمال نوار غزه به سمت جنوب، شاهد افزایش چشمگیر ساکنان بود.
این خبر از افزایش کشتار غیرنظامیان بی‌دفاع می‌دهد که پناهگاه امنی در برابر حملات اسرائیل پیدا نکردند و به هر کجا که می‌رفتند تعقیب می‌شدند و همه اینها جلوی دیدگان جامعه بین المللی اتفاق می افتد که کنار می ایستد و این صحنه های وحشتناک را تماشا می کند.
رژیم صهیونیستی با بمباران خانه ای در شرق شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه، تعدادی فلسطینی را شهید و تعدادی دیگر را محروح کرد. تصاویر ویدئویی هم لحظه حمله اسرائیل به یک مجتمع مسکونی بزرگ در خان یونس در جنوب نوار غزه را نشان می دهد که کل مجتمع تخریب و شهروندانی که در نزدیکی محل حمله تجمع کرده بودند متواری شدند.
به گفته مقامات فلسطینی در نوار غزه، حملات و گلوله باران اسرائیل مناطق شرقی خان یونس را نیز هدف قرار داده است.
رسانه های فلسطینی گزارش دادند که قایق های اشغالگران صهیونیست سواحل الزهرا و المغرقه در شمال اردوگاه نصیرات در مرکز نوار غزه را بمباران کردند، در این جمله چهار خانه ویران و تعداد زیادی شهید شدند.
همچنین بر اثر بمباران یک خانه در شرق رفح در جنوب نوار غزه تعدادی فلسطینی به شهادت رسیدند در حمله صهیونیست ها هم به یک خانه در منطقه الصفتاوی در شمال شهر غزه تعدادی از فلسطینیان شهید شدند. هواپیماهای اشغالگر هم حملاتی را در مجاورت پروژه بیت لاهیا در شمال نوار غزه انجام دادند.

پربیننده ترین خبرها