گزارش العالم؛

ممانعت اسرائیل از مهاجرت مردم از شمال به جنوب باریکه غزه

دوشنبه 13 آذر 1402 - 23:15

خبرنگار العالم در غزه گزارش داد که تمامی مناطق این منطقه در معرض بمباران شدید هوایی، زمینی و دریایی از سوی اشغالگران قرار دارد و تعداد شهدا به حدود 16 هزار نفر رسیده است و به دلیل قطع کمک‌ها پس از آغاز مجدد حملات اسرائیل، بحران غذایی در این منطقه شدت گرفته است.

العالم - فلسطین اشغالی

احمد سهمود خبرنگار شبکه خبری العالم در باریکه غزه گفت: ارتش رژیم صهیونیستی در تلاش است تا با سوء استفاده از سکوت اعراب، جنایات بیشتری علیه مردم نوار غزه در شمال و جنوب مرتکب شود و همه مناطق در آنجا در معرض حملات شدید هوایی، توپخانه ای و دریایی قرار دارد.

وی افزود: بر اثر تجاوزات مستمر به خان یونس و دیرالبلح، تعداد شهدا و مجروحان همچنان در حال افزایش است و آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، 15899 شهید است و بمباران شدید محله الشجاعیه، واقع در شمال نوار غزه همچنان ادامه دارد.

خبرنگار العالم ادامه داد که ارتش رژیم صهیونیستی از خروج ساکنان شمال باریکه غزه به سمت جنوب جلوگیری می کند؛ اهالی شمال باریکه غزه، از شرق به سمت غرب و مردم جنوب باریکه غزه، از خانیونس به سمت رفح و استان مرکزی در حال حرکت هستند.

خبرنگار شبکه العالم وضعیت انسانی و تامین آذوقه را بسیار دشوار توصیف کرد، زیرا از زمان آغاز مجدد تجاوزات اسرائیل، هیچ گونه مواد اولیه وارد نشده است و، فلسطینیان اینک از یک بحران غذایی بزرگ رنج می برند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها