رژیم اشغالگر هر روز کشتارهای بیشتری در کرانه باختری انجام می دهد + فیلم

پنج‌شنبه 16 آذر 1402 - 17:19

نظامیان اشغالگر در میان درگیری‌های شدید به مناطق مختلف کرانه باختری از جمله طوبس یورش بردند که منجر به شهادت تعدادی از فلسطینی ها شد، همچنین با حمله یگان ویژه به اردوگاه بلاطه یک جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله به سر به شهادت رسید.

العالم - فلسطین اشغالی

«بزرگترها می میرند و نسل بعد فراموش می کند.» این شعار رژیم اشغالگر از زمان اشغال سرزمین فلسطین است، اما کودکان همچنان شاهد ریخته شدن خون شهدا هستند و با صداهای ترسناک درگیری بزرگ می شوند که گواه درنده بودن نظامیان اشغالگر است.

مقاومت سرسختانه از سرزمین فلسطین دفاع می کند و کرانه باختری این بار با سه شهید وداع کرد.

شهروند فلسطینی در گفت و گو با خبرنگار ما توضیح داد: «ساعاتی پس از نیمه شب، اشغالگران به طوباس، اردوگاه الفارعه و نیز طمون یورش بردند که این امر منجر به شهادت دو نفر و هدف قرار گرفتن تعدادی از منازل در ساعات اولیه بامداد شد. یگان‌های ویژه صهیونیستی به اردوگاه یورش بردند و به دنبال آن نیروهای کمکی ارتش حمله کردند و پس از دستگیری یکی از افراد تحت تعقیب، بلافاصله عقب نشینی کردند.»

عصام الریاحی، عموی شهید عبدالناصر الریاحی که توسط نظامیان اشغالگر به شهادت رسید، گفت: «عبدالناصر از رهبران گردان‌های شهدای الاقصی در داخل اردوگاه بود. عبدالناصر در بین اهالی قرارگاه فردی محبوب بود و همیشه در کنار پیر و جوان در همه رویدادها با مردم شرکت می کرد. ما از این جنایت رژیم اشغالگر صهیونیستی که کودکان، سالمندان، زنان و مردم عزیزمان را به قتل می‌رساند، تعجب نمی‌کنیم.»

پربیننده ترین خبرها