هلاکت یک صهیونیست در شمال اراضی اشغالی

هلاکت یک صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
پنج‌شنبه 16 آذر 1402 - 18:20

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یک صهیونیست در نتیجه عملیات موشکی حزب‌الله علیه شهرک صهیونیستی «متات» به هلاکت رسیده و یک نفر دیگر نیز زخمی شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که در نتیجه حمله موشکی حزب‌الله لبنان به شمال اراضی اشغالی یک صهیونیست به هلاکت رسیده است.

این رسانه‌ها همچنین اعلام کردند که دست‌کم یک صهیونیست در نتیجه این حمله زخمی شده است.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که موضع نظامی المرج در روستای «هونین» واقع در اراضی اشغالی لبنان را هدف قرار داده و نظامیان صهیونیست را زخمی کرده است. همچنین حزب‌الله لبنان از هدف قراردادن تجمع نظامیان صهیونیست در اطراف پادگان نظامی متات و کشته یا زخمی‌نمودن صهیونیست‌ها خبر داد.

منابع عبری از حمله موشکی مجدد به منطقه الجلیل غربی و به صدادرآمدن آژیرهای هشدار در این منطقه خبر می‌دهند. همچنین آژیر هشدار در عرب العرامشه واقع در شمال اراضی اشغالی به صدا درآمده است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که یکی از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در الجلیل غربی و مواضع صهیونیستی «بیاض بلیدا»، «الجرداح» و «حدب البستان» به صورت مستقیم از سمت لبنان هدف قرار داده شدند.

از سوی دیگر خبرنگار المیادین گزارش داد که در نتیجه ۵ بار حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه کونین در مرکز نوار مرزی میان لبنان و اراضی اشغالی چند نفر دچار زخم‌های جزیی شده‌اند.

پیش از این نیز منابع خبری از حمله‌های موشکی از جنوب لبنان به سمت مراکز نظامی رژیم صهیونیستی در الجلیل علیا خبر دادند. حزب الله لبنان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: مرکز معیان باروخ را به طور مستقیم هدف قرار دادیم.

پربیننده ترین خبرها