هراس در صفوف ارتش اسرائیل پس از هلاکت پسر وزیر کابینه جنگ

جمعه 17 آذر 1402 - 09:53

به دنبال ادامه عملیات زمینی ارتش اشغالگر و پاسخ نیروهای مقاومت به آنها، شمار سربازان اسرائیلی کشته شده در حال افزایش است، از جمله سربازانی که روز گذشته به هلاکت رسید پسر یکی از مقامات ارشد رژیم بود.

العالمفلسطین اشغالی

گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس، از انهدام ده‌ها خودروی نظامی رژیم صهیونیستی طی سه روز گذشته در چندین محور نوار غزه خبر داد.

این گردان‌ها همچنین اعلام کردند دو ناو نیروی نظامی در محور پیشروی بیت لاهیا در شمال نوارغزه با راکت یاسین 105 هدف قرار گرفت و شماری سرباز اشغالگر کشته شدند.

گردان های قدس نیز به نوبه خود از هدف قرار دادن تانک‌ها و نفربرها در محورهای پیشروی در لاهیا و جبالیا با گلوله های تاندوم و آرپی جی خبر دادند این گردان ها شماری خودروی اسرائیلی را در محله های الشجاعیه و التفاح با گلوله های پشت سرهم و خمپاره در جحرالدیک، و تجهیزات نظا می نیز با خمپاره هدف قرار دادند.

این در حالی است که رژیم اشغالگر از کشته شدن بسیاری از نیروهای خود از جمله مایر آیزنکوت، پسر گادی آیزنکوت، وزیر اسرائیلی در شمال نوار غزه خبر داد.

ارتش رژیم اشغالگر گفت گال مایر آیزنکوت گروهبان یکم ، بیست و پنج ساله، از تیپ کماندویی، در درگیری در شمال نوار غزه کشته شد.

.ارتش رژیم اشغالگر همچنین پیشتر از کشته شدن تعدادی از سربازان از جمله چند افسر در درگیری های شدید ارتش با مقاومت فلسطین ،خبر داده بود.

در همین حال، یائیر جولان، معاون سابق ستاد ارتش اشغالگر اذعان کرد اشغالگران نتوانستند جنبش مقاومت اسلامی حماس را از بین ببرند و رژیم باید برای بازپس گیری اسرا همه تلاش خود را صرف کند.

پربیننده ترین خبرها