گزارش العالم؛

رژیم اشغالگر به این دلیل به دنبال کشتاری وسیع در الشجاعیه است!

جمعه 17 آذر 1402 - 18:11

خبرنگار العالم از درگیری‌های شدیدمیان رزمندگان مقاومت با نیروهای اشغالگر اسرائیلی در محله الشجاعیه در باریکه غزه خبر داد و گفت: برخلاف ادعای رژیم اشغالگر، این رژیم موفق به از بین بردن تیپ الشجاعیه نشده است.

العالم - فلسطین اشغالی

اسراء البحیصی خبرنگار العالم در غزه گفت: جنگنده های اسرائیلی با توزیع اطلاعیه‌هایی در محله‌های الشجاعیه والزیتون والنفق و بخش قدیمی، از اهالی این مناطق خواستند که مناطق سکونت خود را تخلیه کنند و به سمت غرب غزه بروند.

وی اظهار داشت: این مساله نشان دهنده فشارها و خسارت هایی است که نیروهای اسرائیلی توسط رزمندگان مقاومت متحمل آن شده اند و به نظر می رسد که می خواهند با حملات شدید در ساعات آینده، کشتاری را در این اماکن مرتکب شوند و به ویژه برای از بین بردن تیپ الشجاعیه که در درگیری های قبلی، ضربه هایی محکم به رژیم اشغالگر وارد کرد،‌ اقدام کنند.

خبرنگار العالم تاکید کرد: موشک های قسام همچنان از مواضع قسام شلیک می شوند و این مساله موجب شده که کابینه نتنیاهو در نزد افکار عمومی جهانیان در تنگنا قرار گیرد،‌ زیرا این رژیم وقتی تجاوز به غزه را آغاز کرد، گفت که این حملات را با هدف نابودی حماس و تحقق امنیت برای ساکنان مناطق مجاور غزه آغاز کرده است و با وجود این که خشک و تر با هم درباریکه غزه می سوزند ،‌ همچنان موشک های مقاومت به سمت مناطق اشغالی شلیک می شود.

وی افزود: رزمندگان قسام اعلام کردند که موفق به بمب گذاری تونلی در ورودی تل الزعتر در شمال باریکه غزه در منطقه ای شده اند که رژیم اشغالگر گفته که آن جا را تحت سلطه خود دارد.

البحیصی ادامه داد: به محض رسیدن نظامیان دشمن و تلاش آن ها برای بازکردن درب تونل انفجار روی داد که به کشته شدن پسر گادی آیزنکوت رئیس سابق ستاد مشترک و وزیر شورای جنگ و کشته و زخمی شدن چند نظامی دیگر منجر شد.

خبرنگار العالم اظهار داشت: قسام توانست که این مکان را حتی پس از این انفجار مورد بررسی قرار دهد و این مساله تاکید می کند که مقاومت همچنان در میدان نبرد حضور دارد و بیش از قبل دشمن را درتنگنا قرار می دهد.

پربیننده ترین خبرها