کشته و زخمی شدن ده‌ها نظامی صهیونیست در غزه

کشته و زخمی شدن ده‌ها نظامی صهیونیست در غزه
جمعه 17 آذر 1402 - 22:19

در عملیات امروز مقاومت در مناطق پراکنده‌ای از محورهای نبرد در باریکه غزه، ده‌ها نفر از نظامیان صهیونیست کشته و یا زخمی شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

حمله راکتی و خمپاره ای مبارزان قسام به خانه ای در شرق خانیونیس که ده‌ها نفر از نظامیان ارتش اشغالگر در آن مستقر بودند، به کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر از نظامیان صهیونیست منجر شد.

گردان‌‎های قسام اعلام کرد که لحظاتی پیش مبارزان ما در محور شرق خانیونس توانستند خانه ای که دهها نفر از نظامیان اسرائیلی در آن متحصن شده بودند، با خمپاره و راکت هدف قرار دهند. پس از آن مبارزان مقاومت به خانه حمله بردند و نظامیان اسرائیلی را هدف قرار دادند. در این عملیات دهها صهیونیست کشته و یا زخمی شدند.

از سوی دیگر، گردان‌های المجاهدین از گروه‌های مقاومت اسلامی در باریکه غزه نیز اعلام کرد مبارزان ما در تیپ خانیونس در منطقه القراره در جنوب باریکه غزه توانستند یگان ارتش صهیونیستی را در کمینی به دام بیندازند؛ چنانچه تمام نیروهای این یگان کشته و یا زخمی شدند.

گردان‌های المجاهدین گزارش دادند: نیروهای ما تلاش کردند یکی از نیروهای این یگان اسرائیلی را به اسارت درآورند اما جنگنده‌های صهیونیستی این نظامی را هدف قرار دادند تا از اسارت وی جلوگیری کنند.

پربیننده ترین خبرها