برهنه کردن غیرنظامیان فلسطینی، عریانی شکست "اسرائیل" را نخواهد پوشاند

برهنه کردن غیرنظامیان فلسطینی، عریانی شکست
شنبه 18 آذر 1402 - 21:28

خبر: "آریه کینگ" معاون شهردار شهر اشغالی قدس روز جمعه (17 آذر ماه) خواستار زنده به گور کردن «اسیران» فلسطینی در نوار غزه شده بود.

العالم - یک خبر و چند تحلیل

تحلیل:

- این گفته مشمئز کننده از سوی "آریه کینگ " مطرح شده که اکنون از سوی "ایتامار بن گویر" وزیر امنیت داخلی تروریست و نژادپرست رژیم صهیونیستی برای تصدی سمت شهرداری قدس اشغالی معرفی شده است. گفته کینگ در واکنش به تصاویر «اسرای فلسطینی» مطرح شده که نیروهای اشغالگر اسرائیلی اخیرا آنها را در هوای سرد روی شنزارهای غزه برهنه کردند.

- گفته کینگ در حساب کاربری او در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) منتشر شد؛ شبکه ای که مدت ها است هر مطلبی در حمایت از اهالی غزه یا انتقاد از جنایات جنگی نیروهای رژیم اشغالگر در غزه را سانسور می کند، اما در مقابل به کینگ تروریست اجازه می دهد تا با آزادی کامل در آن بنویسد که "اسرائیل باید این نازی ها را در زمین اطراف خودشان دفن کند... اکنون آنها باید دفن شوند (یعنی زنده به گور شوند) تا هیچ انسانی برای همیشه با آنها روبرو نشود."

- نکته قابل توجه این است که وقتی به کینگ یادآوری شد که در حال زیر پا گذاشتن شرایط انتشار در شبکه ایکس است!! او در همین شبکه نوشت: «اگر فرصت تصمیم گیری داشتم، 4 بولدوزر بزرگ می آوردم و به آنها دستور می دادم تا این صدها مورچه را زنده زیر خاک دفن کنند. آنها انسان نیستند. آنها حیوان انسان نما هستند. آنها پَست تر از انسان هستند و باید اینگونه با آنها رفتار کرد.»

- اما پس از بررسی فیلم و پیگیری اخبار مربوط به «اسرای فلسطینی» مشخص شد که آنها از مبارزان حماس نیستند، بلکه غیرنظامیان بی گناه و بی دفاعی هستند که به دلیل تجاوزگری و کشتار شبانه روزی رژیم صهیونیستی در نوار غزه به یک مدرسه پناه برده اند و نیروهای اشغالگر آنها را به این شیوه وحشیانه که با روحیه خونخواری نازی ها مطابقت دارد، به بهانه تحقیق درباره اینکه آیا در بین آنها اعضای حماس حضور دارند یا نه یکجا در آنجا جمع کرده اند.

- نیروهای اشغالگر اگر واقعاً به دنبال اعضای حماس در میان آنها بودند، می‌توانستند آنها را به گونه‌ای دیگر مورد تحقیق قرار دهند، اما معلوم شد که «اسرائیل» با برهنه کردن غیرنظامیان بی گناه تلاش می‌کند تا برهنگی شکست سهمگین خود در نبرد طوفان الاقصی را بپوشاند و این همان رویایی است که برآورده نشده و نخواهد شد.

- اما دعوت کینگِ تروریست برای زنده به گور کردن غیرنظامیان فلسطینی باعث احیای اسطوره «اسرائیل شکست ناپذیر» نشده و نخواهد شد زیرا صدها جوان فلسطینی در 7 اکتبر گذشته (15 مهرماه با عملیات طوفان الاقصی) آن را برای همیشه دفن کردند.

- دنیای غرب به سرکردگی آمریکا همچنان در حال سقوط آزاد در آزمون انسانیت در غزه است و به طرز ننگین و شرم آوری، با تمام وزن نظامی، اقتصادی و سیاسی خود در کنار این تفاله های صهیونیست مثل گینگ و نتانیاهو و گالانت ایستاده است؛ تفاله هایی که با رفتارهای فراتر از هیولاهای درنده، غرب را شرمنده کرده اند زیرا آنها مردم بی گناه را برهنه می کنند و خواهان زنده به گور کردن آنها می شوند و غیرنظامیان فلسطینی را به حیوانات تشبیه، بیمارستان ها را بمباران و هزاران زن و کودک را تکه تکه می کنند و 80 درصد از مناطق مسکونی غزه را بر سر مردم غزه با انداختن حدود 50 هزار تن مواد منفجره منهدم می کنند و این درحالی است که غرب "متمدن" و "دموکرات" نه فقط سلاح ها، تجهیزات و پول مورد نیاز رژیم اشغالگر را در اختیار این رژیم قرار می دهد، بلکه جامعه بین المللی را نیز از برقراری آتش بس برای نجات کودکان باقی مانده در غزه باز می دارد.

پربیننده ترین خبرها