گزارش خبرنگار العالم از میانجیگری های خارجی برای آتش بس در جنوب لبنان + ویدئو

چهارشنبه 22 آذر 1402 - 15:00

خبرنگار شبکه العالم در لبنان از ادامه میانجیگری های خارجی از سوی آمریکا از طریق وزارت خارجه و مسئولان سازمان های اطلاعاتی این کشور و نیز میانجی گری دو فرستاده فرانسوی خبر داد و در عین حال گفت که میانجی گری ها برای توقف جنگ در غزه نیز متوقف نشده است.

العالم - لبنان

خبرنگار شبکه خبری العالم در لبنان گزارش داد که میانجی گری با مسئولان رسمی لبنان به منظور برقراری آتش بس در جبهه جنوب به قوت خود باقی است.

بر اساس این گزارش این مساله فقط به لبنان مربوط نمی شود بلکه به رژیم اشغالگر هم مربوط می شود که در حال ادامه تجاوزگری به مناطق لبنان است.

درنتیجه نمی توان از آتش بس یک جانبه سخن گفت مادامی که آتش بس درغزه برقرار نشده و همان طور که مقاومت فلسطینی در غزه اعلام کرده است مادامی که آتش بس برقرار نشود پاسخ به تجاوزگری دشمن صهیونیست ادامه خواهد داشت.

بنابر گزارش خبرنگار العالم، مقاومت تاکید کرده است مادامی که حملات و تجاوزگری به غزه و فلسطینی ها در مناطق مختلف فلسطین ادامه دارد، همبستگی مقاومت هم با ملت فلسطین وجود خواهد داشت.

خبرنگار العالم با اشاره به دستپاچگی و سردرگمی رژیم اشغالگر در مرزهای لبنان و فلسطین اظهار داشت: میانجی گران تلاش می کنند تا رژیم اشغالگر را از تنگنایی که در آن گرفتار شده نجات دهند و این رژیم می خواهد که بار سنگین ناشی از ضربه های مقاومت را کم کند.

پربیننده ترین خبرها