گزارش العالم از حملات صهیونیست‌ها به شهرک‌ها و روستاهای جنوب لبنان

شنبه 25 آذر 1402 - 18:33

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطق مجاور شهرک‌های «مروحين» و «راميه» در بخش غربی جنوب لبنان را بمباران کردند.

العالم - لبنان

خبرنگار العالم در جنوب لبنان گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به هدف قرار گرفتن مواضع نیروهایشان در اراضی اشغالی توسط نیروهای مقاومت، مجموعه‌ای از حملات را به مناطق مجاور شهرک‌های «مروحين» و «راميا» در بخش غربی جنوب لبنان انجام دادند.
حسین عزالدین خبرنگار شبکه خبری العالم در لبنان گزارش داد: «جنگنده های رژیم صهیونیستی شهرک های رامیه، عیترون، مارون الرأس و جبل البلاط در حومه شهرک مروحین را هدف قرار داد.

بنابر این گزارش،‌ توپخانه رژیم صهیونیستی نیز شهرک های خیام، کنین، عیترون، حولا، بليدا، ميس الحبل، وادی البياض و وادی السلوقي را گوله باران کرد.»

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: «اشغالگران صبح امروز با توپخانه شهرک‌های خیام، کفرکلا، دیر میماس و الجبین را هدف قرار دادند.»

در همین حال،‌ خبرنگار العالم تاکید کرد که مقاومت اسلامی لبنان - حزب الله صبح امروز سنگر محل تجمع نظامیان صهیونیست در پایگاه برکه ریشا را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد که منجر به کشته یا زخمی شدن نظامیان رژیم اشغالگر شد.

بنابر این گزارش، «در 24 ساعت گذشته، مقاومت 7 بیانیه نظامی مبنی بر هدف قرار دادن 7 پایگاه و مکان استقرار ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در بخش‌های شرقی و غربی در مرز لبنان با فلسطین اشغالی، صادر کرد.»

به گزارش خبرنگار العالم، از روز گذشته به دنبال بمباران دشمن صهیونیستی تعدادی تلفات، تخریب خانه‌ها و آسیب‌دیدگی پنل‌های شبکه انرژی خورشیدی در برخی از روستاهای جنوب به همراه داشته است. پهپادهای اسرائیلی همچنین یک موشک هوا به زمین را به سمت شهرک مرزی عیتا الشعب در جنوب شلیک کردند.

همچنین شب گذشته توپخانه رژیم صهیونیستی حومه اکثر شهرک‌های بخش غربی و مرکزی مجاور خط آبی در جنوب لبنان را گلوله باران کردند.

پربیننده ترین خبرها