رژیم اشغالگر 16 فلسطینی را در کرانه باختری دستگیر کرد

شنبه 25 آذر 1402 - 22:00

نیروهای رژیم اشغالگر از عصر دیروز تا صبح شنبه دست کم 16 فلسطینی را درطوباس، بیت لحم، طولکرم، رام الله، الخلیل و بیت المقدس دستگیر کرده اند.

العالم فلسطین

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در کرانه باختری، براساس اعلام موسسه های اسرا ، شمار کل بازداشت‌های اخیر در جنین و اردوگاه آن، پس از 7 اکتبر (15 مهر ماه / آغاز عملیات طوفان الاقصی)‌ به حدود 3520 نفر رسیده است. این افراد در منازل و پست های بازرسی نظامی بازداشت و برخی تحت فشار مجبور به تسلیم شدند و برخی نیز به گروگان گرفته شدند.

بنابر این گزارش، دستگیری فلسطینیان با یورش گسترده، آزار و اذیت، تعرض و تهدید بازداشت شدگان و خانواده های آنان و همچنین خرابکاری و تخریب گسترده منازل شهروندان و توقیف خودروها همراه بوده است.

خبرنگار العالم با اشاره به این که صبح و ظهر امروز ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی به شهرک نعلین در غرب شهر رام الله در کرانه باختری یورش برد، خاطرنشان کرد: نیروهای دشمن به این شهر هجوم بردند و به سمت شهروندانی که در بازارمرکز شهر حضور داشتند، بمب های صوتی شلیک کردند که تلفات جانی در برنداشته است.

این گزارش همچنین می افزاید، درحمله نظامیان صهیونیست، حمزه ابراهیم محمد بشکار جوان 30 ساله فلسطینی عصر دیروز (جمعه) بر اثر اصابت گلوله ارتش صهیونیستی در حوالی شهرک حواره در جنوب نابلس به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین نیز اعلام کرد با شهادت بشکار، شمار شهدای کرانه باختری از 7 اکتبر همزمان با تجاوزات رژیم اسرائیل به نوار غزه و کرانه باختری به 288 نفر رسیده است.

پربیننده ترین خبرها