دلداری خبرنگار العالم به کودکی که تنها بازمانده خاندانش است! + فیلم

يکشنبه 26 آذر 1402 - 16:55

خبرنگار العالم در غزه ضمن گفتگو با کودکی که تنها بازمانده خانواده‌اش است، گفت بسیاری از کودکان در غزه نه تنها خانه و سرپناهی ندارند بلکه دیگر سرپرستی هم ندارند.

العالم - فلسطین اشغالی

اسراء البحیصی خبرنگار العالم در غزه در گزارش زنده از صحن بیمارستان شهدای الاقصی با کودکی از شمال غزه گفتگو کرد که هر روز می آمد و اخبار را از اکیپ‌های رسانه‌ای جویا می‌شد و می پرسید که آتش بس چه زمانی خواهد بود؟

وقتی از این کودک برای صحبت در مقابل دوربین دعوت شد، کودک نتوانست احساسات خود را کنترل و با خبرنگار العالم صحبت کند، زیرا خانه پدربزرگ و مادربزرگش بمباران شده و عموها و عمه‌هایش همگی شهید شدند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار العالم در مورد پیامی که می‌خواهد درباره جنایات رژیم صهیونیستی بفرستد، فقط گفت: «خدا از آنها انتقام بگیرد. خدا ما را بس است و او بهترین پشتیبان است.»

البحیصی پس از گفتگو با این پسربچه گفت: «کودک قوی‌ای بود و احساساتش را در درونش پنهان کرده است.»

وی تاکید کرد که: وضعیت کودکان در غزه بسیار سخت است، خردسال‌ترین کودک در اینجا احساس قدرت می کند، اما تمام احساسات سنگین و دردناک را در درون خود پنهان می کند؛ برای یک کودک تصور این که «او تنها بازمانده خانواده‌اش است» بسیار بی رحمانه است؛ متاسفانه در نوار غزه شاید هزاران کودک باشند که تنها بازمانده به حساب می آیند و به چنین سرنوشتی دچار شده‌اند.

پربیننده ترین خبرها