افزایش شمار شهدای تجاوز به غزه به 20 هزار نفر و بیش از 50 هزار مجروح

افزایش شمار شهدای تجاوز به غزه به 20 هزار نفر و بیش از 50 هزار مجروح
سه شنبه 28 آذر 1402 - 11:57

وزارت بهداشت نوار غزه روز دوشنبه اعلام کرد شمار شهدای  «تجاوز» رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 19 هزار و 453 نفر و زخمی ها 52 هزار و 286 نفر  از 7 اکتبر گذشته افزایش یافته است .

العالم - فلسطین اشغالی

«اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه در یک نشست خبری گفت: تلفات تجاوزات رژیم صهیونیستی از هفتم مهرماه گذشته تاکنون به ۱۹ هزار و ۴۵۳ شهید و ۵۲ هزار و ۲۸۶ مجروح رسیده است.

القدره تاکید کرد: طی ساعات گذشته، نیروهای اشغالگر اسرائیل 16 قتل عام و جنایت نسل کشی در تمام مناطق نوار غزه انجام دادند که منجر به بمباران مجتمع پزشکی ناصر (جنوب) و شهادت دنیا ابومحسن کودک فلسطینی شد که در بیمارستان بستری بود.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اوایل دوشنبه، در تلگرامی از هدف گیری مجتمع پزشکی ناصر در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه، شب گذشته توسط رژیم صهیونیستی خبر داد که منجر به شهادت یک دختر بچه شد.

القدره خاطرنشان کرد: طی ساعات گذشته 151 شهید و 313 مجروح وارد بیمارستان ها شدند که بیشتر آنها در اثر قتل عام نیروهای اشغالگر در جبالیا (شمال) بود و شمار زیادی قربانی نیز هنوز زیر آوار و در جاده ها هستند

در حمله هوایی یک منطقه مسکونی در شهر جبالیا در شمال استان غزه توسط رژیم صهیونیستی ، روز یکشنبه ده‌ها فلسطینی شهید و زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها