کمربند آتش رژیم صهیونیستی اطراف بیمارستان کویتی در غزه + فیلم

پنج‌شنبه 30 آذر 1402 - 16:32

خبرنگار العالم در غزه گزارش داد رژیم صهیونیستی در راستای حملات هدفمند و حساب شده به بیمارستان ها، در اطراف بیمارستان کویتی کمربند آتش ایجاد کرده است. وی تأکید کرد که که از مجموع ۵۲ هزار مجروح در غزه در شرایط وخیم کنونی بیمارستان های این منطقه، فقط یک درصد از این مجروحان از غزه خارج شده اند.

العالم - فلسطین اشغالی

اسرا البحیصی، خبرنگار العالم در تماس مستقیم گفت که غزه از ۶ روز پیش از دنیای خارج به کلی جدا شده است و رژیم اشغالگر از این فرصت برای ارتکاب جنایات و حملات بیشتر استفاده می کند.

وی تصریح کرد که رژیم اشغالگر با ایجاد کمربند آتش در اطراف بیمارستان کویتی، حملات خود را به بیمارستان های جنوب منتقل کرده است. همچنین جنگنده های این رژيم چندین بار به شهر رفح حمله کرده و تعدادی از غیر نظامیان را به شهادت رساندند. در شمال و شرق خان یونس هم شاهد شکل گیری کمربند آتش هستیم در این حمله ها شمار زیادی از شهروندان به شهادت رسیدند. دفاع مدنی اعلام کرده است که نمی تواند به اماکن محل وقوع حمله ها دسترسی پیدا کند و شماری از شهروندان از شدت خونریزی در آستانه مرگ قرار گرفته اند.

خبرنگار العالم گفت که توپخانه رژیم اشغالگر بیوقفه به گلوله باران مناطق مرکزی ادامه می دهند.

وی همچنین خاطرنشان کرد که مردم غزه برای رساندن صدای خود به گوش جهانیان نیاز به استفاده از رسانه ها دارند.

خبرنگار العالم همچنین خاطرنشان کرد که در نهایت یک یا دو درصد از مجروحان توانسته اند برای درمان از غزه خارج شوند. به طوری که از مجموعه ۵۲ هزار مجروح تنها ۴۲۱ نفر برای درمان از غزه خارج شده اند و این، کمتر از ۱ درصد است. مضافا بر اینکه اوضاع در داخل بیمارستان ها به شدت دشوار است.

پربیننده ترین خبرها