در غیاب سفیر؛

کاردار روسیه به وزارت امور خارجه احضار شد

کاردار روسیه به وزارت امور خارجه احضار شد
شنبه 2 دی 1402 - 21:41

کاردار روسیه عصر امروز توسط دستیار مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید دولت جمهوری اسلامی ایران درباره تکرار حمایت دولت روسیه از دعاوی بی اساس مندرج در بیانیه ششمین نشست مجمع همکاری عرب و روسیه در مراکش، ابلاغ و یادداشت اعتراضی به وی تسلیم شد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

کاردار روسیه در تهران در غیاب سفیر این کشور عصر امروز شنبه توسط دستیار مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید دولت جمهوری اسلامی ایران به فدراسیون روسیه در خصوص تکرار حمایت دولت روسیه از دعاوی بی اساس مندرج در بیانیه ششمین نشست مجمع همکاری عرب و روسیه در مراکش، ابلاغ و یادداشت اعتراضی به وی تسلیم شد.

در این دیدار دستیار مدیر کل خلیج فارس با یادآوری ضرورت احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی کشورها به عنوان یکی از اصول شناخته شده و بنیادین در مناسبات کشورها، بر تعلق ابدی جزایر سه گانه ایرانی در خلیج فارس به کشورمان تصریح و تاکید نمود که دولت جمهوری اسلامی ایران هر ادعایی از هر طرفی در این خصوص را مردود و غیر قابل پذیرش می داند.

کاردار روسیه در این دیدار تاکید کرد که مراتب اعتراض دولت جمهوری اسلامی ایران را در اسرع وقت به مقامات کشورش منعکس خواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها