آخرین تحولات حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و وضعیت تیم خبری شبکه المنار

شنبه 2 دی 1402 - 22:42

خبرنگار شبکه العالم در جنوب لبنان گزارش داد که تیم تلویزیونی المنار از حمله رژیم صهیونیستی به منطقه الخردلی، جان سالم به در برد در همین حال جنگنده های این رژیم شهرک کفرکلا در بخش شرقی جنوب لبنان را بمباران کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

حسین عزالدین خبرنگار شبکه خبری العالم در جنوب غزه با اشاره به اینکه از اوایل صبح تاکنون، جنگنده های رژیم صهیونیستی همچنان بسیاری از حومه روستاهای لبنان در بخش شرقی را هدف قرار می دهند، گزارش داد: «این بمباران از سحرگاه آغاز شد که طی آن یک فروند جنگنده رژیم صهیونیستی خانه‌ای را در شهرک کفرکلا و در حمله هوایی دیگر جاده‌ای را که از منطقه دیر میماس به پل خردلی منتهی می‌شود، هدف قرار داد.

به دنبال بمباران جنگنده های رژیم صهیونیستی، بیش از 40 گلوله توپ از سوی رژیم صهیونیستی شلیک شد و همزمان بمباران جادههای اصلی از سوی جنگنده ای اسراییلی آغاز شد.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد،‌ همکاران شبکه تلویزیونی المنار گزارش دادند که علی شعیب خبرنگار و خضر مرکیز عکاس آنها، در این حملات جراحات جزئی دیده اند.

بنابر گزارش خبرنگار العالم، «برای اولین بار جاده ای که روستاهای مرجعیون را به شهر نبطیه وصل می کند، هدف قرار گرفت. بمباران بر اطراف شهرک یارون و شهرک میس الجبل متمرکز بود. در همین حال شرایط نامساعد جوی و مه در مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی، مانع از آن نشد که مقاومت مراکز تجمع نظامیان اشغالگر در حوالی منطقه برکه ریشا را هدف قرار ندهد. حزب الله با شلیک موشک‌های دقیق و هدایت شونده به رژیم صهیونیستی، ضربه سختی به رژیم اشغالگر اسرائیل وارد کرد.»

خبرنگار العالم تایید کرد که عیتا الشعب، وراميا القوزح، بيت ليف، جبل بلاط نزدیک مروحين، مناطق طيرحرفا و منطقه حامول در بخش غربی جنوب لبنان در معرض بمباران رژیم صهیونیستی قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حومه شهرک‌های لبونه و راس ناقوره در نزدیکی مرکز ارتش لبنان را هدف قرار دادند که جراحات جزئی به سربازان وارد شد.

بنابر این گزارش،‌ جاده مورد هدف دشمن اسرائیلی مسیر عبور خبرنگاران و غیرنظامیان بوده است. دشمن صهیونیستی شروع به هدف قرار دادن جاده‌های اصلی جنوب لبنان کرده تا مناطق اصلی جنوبی را از یکدیگر جدا کند.

ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر گذشته جنگی ویرانگر را علیه غزه آغاز کرده است که تا صبح دیروز (جمعه) «20057 شهید و 53320 مجروح برجای گذاشت که بیشتر آنها کودک و زن هستند. در این حملات تخریب گسترده زیرساخت‌ها و فاجعه انسانی به گفته مقامات نوار غزه و سازمان ملل، بی‌سابقه است.

پربیننده ترین خبرها