گزارش العالم؛

جنایات رژیم صهیونیستی در مناطقی که از آن عقب نشینی کرده است

يکشنبه 3 دی 1402 - 20:44

خبرنگار شبکه خبری العالم در نوار غزه گزارش داد که خروج نیروهای اشغالگر از مناطقی نوار غزه جنایات صهیونیست ها علیه فلسطینیان مجروح را در تل الزعتر و بیمارستان اندونزی آشکار کرد.

العالم – فلسطین

به گزارش خبرنگار العالم، رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه)‌ اردوگاه البریج را بمباران کرد که به شهادت 6 فلسطینی از جمله 4 کودک منجر شد، این در حالی است که با توجه به حملات مستمر این رژیم، هر ساعت بر تعداد شهدا و مجروحان افزوده می شود.

در همین حال وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که تعداد شهدای غزه به بیش از 20 هزار و 424 نفر و تعداد مجروحان به بیش از 54 هزار نفر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار العالم،‌ رژیم صهیونیستی به عمد خانواده های فلسطینیان غزه، والدین و فرزندان را به طور کامل هدف قرار می دهد. جنگنده های رژیم صهیونیستی خان یونس، منطقه شمالی و شهر غزه را همزمان با عقب نشینی نیروهایش از مناطق تل الهوی، الزیتون، الشجاعیه و الدرج به شدت بمباران کرد.

خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه خاطر نشان کرد که عقب نشینی اشغالگران از برخی مناطق جنایات دشمن را بیش از پیش فاش کرد مانند آن چه در تل الزعتر و مجاورت بیمارستان اندونزی آشکار شده است، جایی که اجساد بسیاری در خیابان های پیدا شده درحالی که جراحت های آنها سطحی بوده اما دشمن آنان را به حال خود رها کرده تا بر اثر خونریزی به شهادت برسند.

از سوی دیگر بسیاری از خانواده‌های فلسطینی هنوز عزیزانشان جزو مفقودان هستند و هیچ اثری از آنها نیافته اند که احتمالا جزو اجسادی بودند که تجزیه شده و شناسایی آنها دشوار است.

پربیننده ترین خبرها