شهادت یکی از سرداران سپاه در سوریه/ «سید رضی» در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق به‌شهادت رسید

شهادت یکی از سرداران سپاه در سوریه/ «سید رضی» در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق به‌شهادت رسید
دوشنبه 4 دی 1402 - 18:48

در جریان حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق، سردار سید رضی موسوی از فرماندهان ارشد سپاه در سوریه به شهادت رسید.

العالم - ایران

در جریان حمله ساعاتی قبل رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق، سید رضی موسوی معروف به سیدرضی از مستشاران باسابقه سپاه در سوریه به شهادت رسید.

رژیم صهیونیستی ساعت 16 به وقت تهران با شلیک 3 موشک از آسمان جولان اشغالی محل حضور سردار موسوی در منطقه زینبیه دمشق را مورد هدف قرار داد که منجر به شهادت این فرمانده سپاه پاسداران شد.

به گفته حاضران در صحنه،‌ در لحظه حادث شدن این حمله تروریستی، افراد دیگری نیز در صحنه حضور داشتند اما هنوز از تعداد دقیق شهدا و زخمیان این حمله تروریستی خبر تایید شده‌ای منتشر نشده است.

حسن پلارک رئیس ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت ضمن تشریح جزئیاتی از حمله تروریستی به شهید سیدرضی موسوی گفت: آقای موسوی که معروف سیدرضی بود، از سربازان پیشکسوت برون‌مرزی در عرصه مقاومت بود که قریب به 25 سال در عرصه مقاومت نقش‌آفرینی می‌کرد و تمامی هماهنگی‌های امور را به عهده داشت.

وی افزود: این شهید عزیز مورد علاقه خاص حاج قاسم بود و همواره آرزو داشت که در آستانه سالگرد سردار سلیمانی به شهادت برسد. ایشان در مسیر بازگشت از یکی از ماموریت‌های کاری و در مسیر بازگشت به محل استقرار مورد حمله موشک‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

رئیس ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: این حمله تروریستی سومین تلاش رژیم صهیونیستی برای بشهادت رساندن سردار موسوی بود که یکی از این حملات در دو سال گذشته و تلاش اول در سالها قبل صورت گرفته بود.

سیدرضی از جمله قدیمی‌ترین مستشاران سپاه در سوریه و از همراهان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

تصویری از شهید سیدرضی موسوی (سمت راست تصویر) در کنار شهید سیدمحمد حجازی (سمت چپ تصویر)

تصویری دیگر از شهید سیدرضی موسوی در کنار شهید حاج قاسم سلیمانی

پیش از این برخی منابع محلی سوری از حمله صهیونیست‌ها به نقطه‌ای در نزدیکی زینبیه دمشق خبر دادند.

لحظات اولیه حمله رژیم صهیونیستی به سوریه
.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها