آخرین اخبار از اختلافات داخل رژیم صهیونیستی درباره ادامه جنگ غزه

سه شنبه 5 دی 1402 - 09:49

خبرنگار العالم در قدس اشغالی گزارش داد که اختلافات در داخل رژیم اشغالگر صهیونیستی بین سطوح سیاسی و امنیتی ادامه دارد و عدم دستیابی به چشم انداز روشن در مورد ادامه این جنگ در غزه باعث ایجاد فشارهای داخلی شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

خضر شاهین خبرنگار العالم در قدس اشغالی گزارش داد که صداهای سیاسی، از گذشته تا حال، از بنیامین نتانیاهو می‌خواهند که تصمیمی قاطع برای تغییر مسیر این جنگ در غزه اتخاذ کند، یا تلاش‌هایی برای آتش‌بس حداقل تا زمانی که تفاهم‌ها و توافق‌هایی برای آزادی بازداشت‌شدگان صهیونیست حاصل شود، انجام دهد. بیشترین فشار داخلی بر نتانیاهو و گروه حاکم او بابت پرونده نظامیان اسیر اسرائیلی نزد مقاومت در نوار غزه، است.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: «در این روز شاهد نشست شورای نظامی امنیتی کوچک به ریاست بنیامین نتانیاهو به منظور بررسی طرح یا پیشنهاد ارائه شده از سوی مصر در رابطه با مفاد توافقنامه بین طرف‌های فلسطینی و اسرائیلی تحت نظارت قطر و «اسرائیل» با حمایت مصر خواهیم بود.

این نشست به بحث در مورد پیشنهاد مربوط به یک توافق جدید برای آزادی بازداشت شدگان و زندانیان صهیونیست در ازای رهایی مبارزان و اسیران فلسطینی اختصاص خواهد داشت.

پربیننده ترین خبرها