حزب الله شهادت سردار سید رضی موسوی را تسلیت گفت

حزب الله شهادت سردار سید رضی موسوی را تسلیت گفت
سه شنبه 5 دی 1402 - 00:15

حزب الله لبنان دوشنبه شب در بیانیه‌ای شهادت سردار سید رضی موسوی که در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه سیده زینب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد، تسلیت گفت.

العالم-لبنان

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: شهید سید رضی موسوی یکی از بهترین برادرانی بود که دهه‌ها در حمایت از مقاومت اسلامی لبنان تلاش کرد و در جنگ و جهاد همراه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود.

حزب الله لبنان تأکید کرد، این جنایت به کارنامه سایر جنایات صهیونیست‌ها اضافه می‌شود و این مساله تجاوز آشکار، بی‌شرمانه و عبور از همه خطوط به شمار می‌رود.

حزب الله لبنان در پایان شهادت این سردار را به حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، فرماندهی سپاه پاسداران، خانواده وی و عموم ملت ایران تسلیت گفت.

سردار سید رضی موسوی از مستشاران نیروی قدس سپاه که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت در جریان حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه دمشق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار سیدرضی موسوی معروف به سیدرضی از مستشاران با سابقه سپاه در جریان حمله ساعات قبل رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید.

وی از مستشاران قدیمی نیروی قدس سپاه در سوریه و یار و همراه حاج قاسم سلیمانی بود که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها