سخنگوی حماس ترور شهید موسوی و حمله به مواضع الحشدالشعبی را محکوم کرد

سخنگوی حماس ترور شهید موسوی و حمله به مواضع الحشدالشعبی را محکوم کرد
سه شنبه 5 دی 1402 - 21:54

اسامه حمدان از رهبران حماس در یک کنفرانس مطلوعاتی گفت: در جنگ غزه تاکنون بیش از 21 هزار نفر به شهادت رسیده اند.

العالم – فلسطین اشغالی

وی افزود که نئونازیهای رژیم صهیونیستی از بمبهای ممنوعه و ویرانگر علیه نوار غزه و هر نوع سلاحی به گونه ای سادیستی علیه مردم غزه استفاده کرده اند.

حمدان تاکید کرد: تمام توطئه های نتانیاهو و کابینه نازیستش و ارتش ترسواش را خنثی کردیم و اوضاع فعلی نشان دهنده آن است که نتانیاهو یکی پس از دیگری شکست می خورد لذا جنایات اسرائیلی به این دلیل انجام می شود که هیچ یک از اهداف خود را محقق نکرده اند.

وی با اشاره به این که نتانیاهو، کابینه و ارتش وی بدون هدف و چشم اندازی واضح حرکت می کنند، نتنانیاهو فقط یک راه دارد و آن اعتراف به شکست و مواجه شدن با سرنوشتش بر اساس آن است، از سوی دیگر، دستپاچگی سخنگوی ارتش صهیونیستی در برابر خبرنگاران نشانه دروغگویی و سردرگمی سران رژیم است.

وی با تاکید بر موضع قاطع حماس درباره ضرورت توقف جنگ علیه مردم غزه گفت که اصرار دولت آمریکا به استمرار جنگ علیه غزه نشانه آن است که این دولت، جنگ را اداره می کند و دستش به خون کودکان غزه آغشته است، به همین دلیل، تنش آفرینی آمریکا در دریای سرخ تلاشی برای حمایت از رژیم صهیونیستی جهت استمرار تجاوزاتش است.

حمدان یادآور شد: پیشنهاداتی از برخی از کشورها دریافت کرده ایم و نسبت به تحقق منافع مردم فلسطین اصرار می ورزیم.

وی ضمن ارج نهادن به موضع انصارالله یمن برای یاری غزه، به تمام کشورهایی که به توطئه های نتانیاهو برای وادار کردن مردم غزه به مهاجرت داوطلبانه کمک می کنند، هشدار داد.

این رهبر حماس ترور مذبوحانه شهید سید رضی موسوی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و تجاوز آمریکا به مواضع حشد الشعبی عراق برای جلوگیری از انجام وظیفه مقاومت عراق نسبت به غزه را محکوم کرد.

پربیننده ترین خبرها