اظهارات مهم مقام ارشد حزب‌الله درباره شهید سید رضی در گفتگو با العالم

چهارشنبه 6 دی 1402 - 22:23

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان ضمن تجلیل از شهید سید رضی موسوی که در عملیات تروریستی دشمن صهیونیستی در دمشق به شهادت رسید، گفت که او عمر خود را صرف خدمت به مقاومت کرد.

العالم لبنان

سید هاشم صفی الدین در گفت وگو با شبکه خبری العالم افزود: شهید رضی موسوی خدمات بسیار بزرگی به مقاومت انجام داد که گذشت زمان تاثیر آن را مشخص خواهد نمود، او بیش از نیمی از عمر خود را صرف مقاومت کرد.

وی تصریح کرد: اسرائیلی‌ها همان اشتباهی را انجام می‌دهند که آمریکایی‌ها مرتکب شدند، آنها تصور می‌کنند با هدف قرار دادن اشخاص مانع از مقاومت می شوند یا آن را متوقف کرده یا به تأخیر می اندازند، اما نمی‌دانند مقاومت اعتقادی راسخ و ریشه دار است که از ترور، قتل، جنایت، تهدید و ارعاب یا توطئه های آمریکایی غربی تاثیر نمی پذیرد.

صفی الدین گفت: دشمن بداند مقاومت مستحکم و قدرتمند است و خون شهدایی مانند قاسم سلیمانی و سید رضی، باعث تقویت مقاومت می شود. لذا وقتی به جنایات دشمن در غزه می نگریم اطمینان می یابیم که نسل جوانی که شاهد این فجایع است، قوی تر و مستحکمتر خواهد شد.

وی یادآور شد: دشمن می تواند با ترور شهید رضی بگوید یک شخص مهم را حذف کرده، آنهم با شیوه ای شنیع و وحشیانه؛ اما نمی تواند بگوید گسترش پروژه مقاومت را متوقف کرده است. لذا ما به آینده مطمئنیم، و فرماندهان ما هرگز عقب نشینی نمی کنند و همواره آماده اند و مقاومت هرگز در هم نمی شکند.

پربیننده ترین خبرها