گزارش العالم از تظاهرات هزاران اردنی در حمایت از غزه+ویدئو

جمعه 8 دی 1402 - 23:03

هزاران اردنی امروز پس از پایان نماز جمعه در تظاهرات گسترده ای در مقابل مجلس نمایندگان خواستار لغو قراردادهای امضا شده با رژیم صهیونیستی شدند.

العالم اردن

تظاهرکنندگان این قراردادها را مشارکت در جنگ و تامین مالی آن دانستند و حمایت از مقاومت برای پایداری در برابر دشمن و توقف صادرات سیبزیجات و میوه به رژیم صهیونیستی را خواستار شدند.

علی ابوالسکر عضو شورای جبهه اقدام اسلامی در حاشیه این راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار العالم خواستار پایان کامل هر نوع توافق میان کشورش و رژیم صهیونیستی شد.

مراد العضایله دبیرکل حزب جبهه اقدام اسلامی به خبرنگار العالم گفت: زمان لغو همه قراردادها مانند وادی عربه، قراردادهای گازی و همه توافقات سیاسی و اقتصادی با رژیم صهیونیستی و توقف صادرات سبزی و میوه به رژیم صهیونیستی فرا رسیده است.

صلاح القضاه دبیرکل حزب آینده و زندگی به العالم گفت: ما در آستانه جنگ با رژیم صهیونیستی هستیم و حتی لیبرمن وزیر امور خارجه سابق رژیم علنا گفت که ما باید برای جنگ با اردن آماده شویم، پس منطقی نیست که اردن ساکت مانده و به توافق وادی عربه دل خوش کند، زیرا دشمن به عهدش وفا نمی کند و خیانت خواهد کرد پس اردن نیز باید برای هر سناریویی در آینده آماده باشد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها