کوچک ترین اسیر فلسطینی که اشغالگران جمجمه اش را خُرد کردند+ فیلم 

شنبه 9 دی 1402 - 22:32

عبدالرحمن الزغل یکی از کودکان فلسطینی است که اشغالگران صهیونیست با بی رحمی تمام جمجمه اش را در اسارت خُرد کردند و حالا پس از آزادی، با عوارض شدید ناشی از آن دست و پنجه نرم می کند.

العالم - فلسطین

به گزارش العالم،‌ عبدالرحمن الزغال چهارده ساله، یکی از جوان ترین اسرای فلسطینی است که حالا از سوی رژیم صهیونیستی آزاد شده است اما با گذشت چند هفته از آزادی، زندگی الزغال هنوز با زندگی همسالانش فاصله زیادی دارد زیرا او همچنان در حال فرایند بهبودی ناشی از صدمات جدی مغزی است که در روز بازداشت و اسارت متحمل شده است.

الزغال یکی 104 کودک زیر 16 ساله ای است که در چارچوب آزادی دویست و چهل شهروند فلسطینی در جریان آتش بس ماه نوامبر نوار غزه از سوی اشغالگر مبادله و آزاد شد.

اسناد رژیم اسرائیل نشان می‌دهد که بیش از نیمی از فلسطینی‌هایی که به عنوان بخشی از توافق مبادله اسیران آزاد شده‌اند، بدون هیچ اتهامی در اسارت بودند.

جنبش جهانی دفاع از کودکان اعلام کرد که ارتش اشغالگر اسرائیل از سال 2000 حدود 13 هزار کودک فلسطینی را که تقریباً همه آنها پسر هستند، بازداشت کرده است.

به گفته این جنبش، ارتش اشغالگر اسرائیل در هر جایی که یک کودک فلسطینی می رود، حضور دارد تا به نوعی زندگی او را در کنترل داشته باشد.

پربیننده ترین خبرها