گزارش العالم از تبدیل طولانی ترین خیابان نوار غزه به خیابان مرگ+ویدیو

يکشنبه 10 دی 1402 - 21:57

بمباران مناطق مختلف نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) نیز به شهادت ده ها فلسطینی و زخمی شدن شمار زیادی از مردم شد.

العالم فلسطین

خبرنگار شبکه خبری العالم در نوار غزه گزارش داد: بمباران مناطق مختلف نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی امروز نیز تداوم یافته و ده ها کشته و زخمی برجای گذاشته است.

بنابر این گزارش، حملات توپخانه ای بی وقفه رژیم صهیونیستی به خیابان صلاح الدین که به شکل طولی شمال غزه را از جنوب جدا می کند، ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار العالم، نیروهای اشغالگر در حال پیشروی با تانک های خود در منطقه الوسطی هستند و این امر خطری بزرگ برای ساکنان فلسطینی این منطقه است که در خیابان صلاح الدین و مناطق مجاور آن قرار دارند. رژیم صهیونیستی با حملات مستمر خود، خیابان صلاح الدین طولانی ترین خیابان نوار غزه، را به خیابان مرگ تبدیل کرده است.

این گزارش همچنین می افزاید، منطقه شجاعیه نیز در معرض بمباران بسیار شدید بود و تیراندازی مداوم در شرق شجاعیه و محله الزیتون به چشم می خورد که 48 نفر امروز شهید شدند.

بنابر این گزارش، رژیم اشغالگر اردوگاه جبالیا را نیز به شدت بمباران کرد، درحالی که اشغالگران در صدد کنترل اردوگاه جبالیا بودند، اما همچنان با مقاومت نیروهای فلسطینی مواجه هستند.

خبرنگار العالم همچنین خاطرنشان کرد، 20 نفر از آوارگان فلسطینی ساکن دانشگاه الاقصی نیز در حملات امروز نیروهای اشغالگر شهید شدند، این دانشگاه تنها دانشگاهی بود که تا امروز مورد هدف قرار نگرفته بود، اما اشغالگران آن را بمباران کردند.

نیروهای رژیم اشغالگر علاوه بر این، تعدادی از مدارس آنروا (آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی) را نیز ویران کردند که بر اساس گزارش آنروا، به شهادت 312 شهروند و زخمی شدن بیش از هزار فلسطینی دیگر منجر شد.

پربیننده ترین خبرها