همکاری تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم اشغالگر علیه مقاومت در کرانه باختری

همکاری تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم اشغالگر علیه مقاومت در کرانه باختری
دوشنبه 11 دی 1402 - 08:25

منابع عبری‌زبان گزارش دادند که نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین عملیات علیه ارتش اسرائیل را در کرانه باختری خنثی می‌کنند.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، تلویزیون رژیم صهیونیستی"کان ۱۱" تصریح کرد: به دنبال تشدید عملیات علیه ارتش اسرائیل در اردوگاه‌های آوارگان در کرانه باختری، طی روزهای گذشته، اعضای دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین اقدام به مقابله با گروه‌های مسلح و ممانعت از کارگذاری مواد منفجره در جاده‌ها و کوچه‌ها می‌کنند.

این منبع به عملیات‌هایی از این دست در اردوگاه "نور شمس" در طولکرم و همچنین در اردوگاه پناهندگان "جنین" اشاره کرد و مدعی شد در صورت عدم همکاری تشکیلات خودگردان، ارتش اسرائیل مجبور می‌شود برای کشف مواد منفجره کارگذاری‌شده در جاده‌ها، از ماشین‌آلات مهندسی سنگین استفاده کند که به تخریب گسترده زیرساخت‌ها منجر می‌شود.

این رسانه ادعا کرد: این عملیات‌ دستگاه‌های امنیتی فلسطین به‌درخواست بخشی از جامعه فلسطینی انجام می‌شود.

ارتش رژیم اشغالگر طی ماه‌های اخیر و به‌ویژه از زمان جنگ غزه، عملیات علیه نیروهای مقاومت در کرانه باختری را تشدید کرده است.

برای چهارمین بار طی هفته اخیر، ارتش اشغالگر یکشنبه‌شب به اردوگاه نور شمس یورش برد و تعدادی از فلسطینیان را بازداشت و تسلیحات آنها را مصادره کرد.

ارتش اشغالگر فقط اردوگاه نور شمس را جزو اهداف عملیات‌هایش قرار نداده بلکه اخیرا و از زمان جنگ غزه، مناطق مختلف کرانه باختری شاهد یورش‌های نظامیان اشغالگر بوده است.

پربیننده ترین خبرها